چند خبر از ورزش جانبازان معلولان کشور در رشته هاي دو ميداني ، واليبال، بسکتبال را در متن خبر مشاهده نمائيد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران اولین دوره مسابقات دو و میدانی هرمزگان برگزار شددر این رقابت ها که در مواد دو 100 متر، 200 متر ، 1500 متر، پرتاب وزنه و پرتاب دیسک و در کلاسهای مختلف انجام شد، ورزشکاران دارای معلولیت ذهنی، جسمی و حرکتی، فلج مغزی و ضایعه نخاعی از شهرستانهای بندرعباس، میناب، خمیر و قشم، حضور داشتند.

در پایان این مسابقات، مدال و احکام قهرمانی توسط آقای دانشور، سرپرست اداره ورزش و جوانان هرمزگان، به منتخبین اهدا شد.

دو 100 متر افراد دارای معلولیت ذهنی ؛ دو 1500 متر افراد دارای معلولیت ذهنی ؛ دو 100 متر فلج مغزی ؛ پرتاب دیسک ویلچری ؛ پرتاب دیسک جسمی، حرکتی ایستاده ؛ پرتاب وزنه جسمی ، حرکتی ایستاده ؛ پرتاب وزنه افراد دارای معلولیت ذهنی

؛ پرتاب وزنه ویلچری رشته های مورد مسابقه بودند .

این رقابتها روز گذشته در مجموعه ورزشی خلیج فارس بندرعباس انجام شد.

با قهرمانی تهران، رقابت های قهرمانی کشور بسکتبال با ویلچر پایان یافت دور دیگری از رقابت های قهرمانی کشور بسکتبال با ویلچر، با شناخت برترین ها به کار خود پایان داد.

 محمد پورمقدم، دبیر انجمن بسکتبال با ویلچر در خصوص برگزاری این مسابقات به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در این رقابت ها، انتخابی تیم ملی با حضور اعضای کمیته فنی شامل، حبیب خمجانی، غفور کامروا، کمال عشق، عباس آقاکوچکی و اینجانب انجام شد و حدود 30 نفر از برترینهای هر کلاس جهت دعوت به اردوهای تیم ملی انتخاب شدند.

 وی در ادامه، جوان گرایی را از شاخصه های بارز این مسابقات برشمرد و افزود: با حضور پیشکسوتان و نظارت بر عملکرد بازیکنان جوانی که حضور آنها در تیمها الزامی شده بود، استعدادهای خوبی کشف شد که حضورشان در تیم ملی می تواند آینده درخشانی را رقم زند.

دبیر انجمن بسکتبال با ویلچر از برگزاری برنامه های حاشیه ای در این مسابقات خبر داد و گفت: برگزاری کارگاه آموزشی برای مربیان با موضوعات " هدف گزینی در مربی گری"، " راهکارهای غلبه بر اضطراب بازیکنان"، " روان شناسی مربی گری" و نیز برگزاری مسابقات مهارتهای انفرادی، از اقداماتی بود که در حاشیه این رقابت ها برگزار شد.
رقابتهای قهرمانی کشور بسکتبال با ویلچر، 14 مهر ماه آغاز و تا دیروز صبح امروز با حضور 120 نفر از ورزشکاران، مربیان و سرپرستان و به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

در حاشیه رقابت های قهرمانی کشور بسکتبال با ویلچر؛

رقابت های مهارتهای انفرادی در چهار کلاس برگزار شد

رقابت های مهارتهای انفرادی از جمله برنامه هایی بود که در حاشیه مسابقات قهرمانی کشور بسکتبال با ویلچر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران : در این مسابقات که در چهار کلاس برگزار شد نفرات منتخب به شرح زیر اعلام شدند:

مقام اول کلاس 5/1 -1: آقای محمد اندایش با 5/37 امتیاز از خراسان رضوی

مقام اول کلاس 5/2-2: آقای حسن عبدی با 5/41 امتیاز از خراسان رضوی

مقام اول کلاس 5/3-3: آقای علیرضا فتحی با 39 امتیاز از مرکزی

مقام اول کلاس 5/4-4: آقای ابراهیم احمدی با 75/37 امتیاز از تهران

شایان ذکر است آقای محمد اندایش با 20 سال سن، در زمره نیروهای جوانی بود که علاوه بر کسب مقام اول رقابت های مهارتهای انفرادی در زمره جوان ترین بازیکنانی بود که به واسطه درخششی که در مسابقات داشت برای حضور در اردوهای آمادگی تیم ملی انتخاب شد.

با حضور نمایندگان تیم ها،

نشست هماهنگی سوپر لیگ والیبال نشسته برگزار شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران : نشست هماهنگی برگزاری رقابت های سوپر لیگ والیبال نشسته با حضور نمایندگان تیم ها در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برگزار شد.

در این نشست که با حضور آقایان ترابی، مسئول لیگ والیبال معلولین، شفقی، دبیر انجمن و گلشنی، مدیر مسابقات باشگاهی و قهرمانی کشور فدراسیون و نمایندگان تیم ها برگزار شد، مقرر گردید رقابت های سوپر لیگ والیبال نشسته اواخر آبان ماه سال جاری آغاز به کار کند.

تیم های حاضر در سوپر لیگ والیبال نشسته سال 91 به شرح زیر معرفی شدند:

1- ثامن الحجج (ع) سبزوار

2- ذوب آهن اصفهان

3- گسترش فولاد تبریز

4- شهرداری تبریز

5- نفت و گاز گچساران

6- هیات قزوین

در ادامه، زمان برگزاری جلسه هماهنگی رقابتهای لیگ دسته یک والیبال نشسته، 30 مهر ماه اعلام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار