نشست مشترک وزیر ورزش و جوانان و روسای فدراسیون های ورزشی وهمچنین روسای انجمنهای ورزشی شب گذشته در سالن اجتماعات این وزارتخانه تشکیل شد.

  به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در این نشست دکتر عباسی با بیان اینکه ورزش کشور در اوضاع بسیار خوب و مطلوبی قرار دارد گفت: این فضا و این موفقیت های کم نظیری که نصیب ورزش ایران اسلامی در المپیک و پارالمپیک و سایر مسابقات و میادین ورزشی شده است ثمره تلاش همه شما فدراسیونها و هیات ها و ثمرات تلاش های مربیان سازنده و ورزشکاران در سراسر کشور است.

وی افزود: متاسفانه برخی می خواهند به گونه ایی القا کنند که اتفاقات ریز و جزئی که در همه جا ممکن است رخ بدهد چالشی بزرگ برای ورزش و جوانان است در حالیکه با حضور روسایی توانمند و کاربلد همانند شما و استعدادهای نابی که در ورزش کشور وجود دارد و مربیان دلسوز در همه نقاط ایرانٰ ورزش ما مسیر ترقی را طی می کند و از هم اکنون باید برای میادین آینده آسیایی و جهانی و المپیک کار کنیم و برنامه های خود را به پیش ببریم.

 عباسی گفت: براساس آنچه که آقای رییس جمهور ترسیم کرده ما در بازیهای آسیایی کره باید مکان دوم و سوم را بدست بیاوریم و در المپیک بعدی جزو ده کشور برتر جهان قرار گیریم و اهداف و برنامه ریزیها در همین جهت صورت خواهد گرفت و ما از هم اکنون و بلافاصله بعد از المپیک برای نیل به این اهداف کار خود را شروع کرده ایم.

 وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه پیشرفت و پیشبرد اهداف و هدف گذاری برای آنچه که آقای رییس جمهور ترسیم کرده اند نیاز به بودجه ها و امکانات خاص خودش را دارد افزود: ما سعی می کنیم این اولویت ها در دولت و مجلس مطرح کنیم و ومجوزها و بودجه های لازم را بگیریم چرا که همه اذعان دارند موفقیت های قهرمانان ما در المپیک و پارالمپیک و سایر مسابقات باعث بالا رفتن حس خود باوری و ایجاد شور و نشاط اجتماعی شده است بنابراین اگر بخواهیم این روند را با سرعت بیشتر ادامه دهیم و موفقیت ها تکرار شود نیاز به بودجه های مناسب هم دارد که هم دولت محترم و هم نمایندگان مجلس توجه خاصی به این مهم دارند.

دکتر عباسی دربخشی از صحبتهای خود به انتخابات کمیته ملی المپیک اشاره کرد و گفت: انتخابات طی دو ماه آینده، طبق برنامه و روال عادی خود برگزار خواهد شد .

وزیر ورزش و جوانان به بحث استیضاح اشاره کرد و افزود: ای کاش استیضاح ادامه پیدا می کرد تا همه زوایای ورزش و موفقیت ها را برای مردم عزیزمان بیان می کردم که خوشبختانه هم خود مجلس محترم و هم مردم متوجه شدند که ورزش یکی از پرافتخارترین و درخشان ترین دوران حیات خود را سپری می کند. وی همچنین از معاون ورزشی خود خواست تا هرچه سریعتر با هماهنگی روسای فدراسیونها نسبت به برنامه ریزی دقیق ومدون درخصوص برنامه های این فدراسیونها برای بازیهای آینده آسیایی اقدام کند در این نشست برای نخستین بار روسای انجمن های ورزشی فدراسیون انجمن های ورزشی حضور داشتن و همچنین معاونین و مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشتند، برخی از روسای فدراسیون های ورزشی نیز به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند./با
برچسب ها: فوتبال ، ایران ، وزیر ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار