مسئول برگزاری جشن های زیر سایه خورشید در بنگلور هند تعامل و استفاده از برنامه های اجتماعی و فرهنگی مؤسسه خدمات مشاوره ای آستان قدس رضوی را گامی موثر در راستای فرهنگ سازی و نهادینه کردن سیره رضوی در زندگی جوانان این کشور عنوان کرد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی مؤسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین عابدی در حاشیه بازدید از موسسه در مشهد با اشاره به برگزاری نخستین دوره جشن های زیر سایه خورشید در کشور هند گفت: با اخذ مجوز از دولت هندوستان و برگزاری جشن های زیر سایه خورشید برای نخستین بار در این کشور، امید است که این برنامه فرهنگی نقش مثبتی در حل اختلافات و بهبود کیفیت زندگی ایفا کند.

مسئول برگزاری جشن های زیر سایه خورشید در شهر بنگلور هندوستان ادامه داد: بخش اعظم اختلافات خانوادگی در کشور هند بدون مراجعه به مراجع قانونی قابل حل است و تشکیل شورای حل اختلاف در بسیاری از موارد می تواند به رفع مشکلات کمک کند و در همین راستا با توجه به اشتراکات موجود فرهنگی میان مسلمانان هندوستان و ایران، تبادل نظر و استفاده از تجربیات مؤسسه خدمات مشاوره ای آستان قدس رضوی در حوزه های مختلف می تواند به حل بسیاری از مشکلات زناشویی کمک کند.

عابدی با بیان این نکته که ما در کشور هندوستان به دنبال توسعه تشکل های مردمی به ویژه جوانان هستیم، اظهار داشت: با توجه به هماهنگی های انجام شده میام تشکل های بنگلور هندوستان با شبکه جوانان رضوی امیدواریم ارتباطات بیشتر شده و ما بتوانیم از تجربیات این حوزه استفاده های مفید داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدی در پایان یادآور شد: با افزایش انتقال تجربه و اقدامات تشکلی که در مشهد توسط موسسه خدمات مشاوره ای صورت می گیرد امیدواریم شاهد رشد فکر و اندیشه به شکل مناسب تر و بهتری در بنگلور باشیم.

وی همچنین ضمن بازدید از بیش از یکصد عنوان محصول فرهنگی تولید شده توسط موسسه در 5 سال گذشته گفت: تولید این محصولات در بخش های مختلف و با موضوعات تخصصی متفاوت و شناخت مخاطب کاری مهم و تحسین برانگیز است.


برچسب ها: جوانان ، هندوستان ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.