دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این پرواز نشان داد که سیستم دفاعی رژیم صهيونيستي بسیار ضعیف‌تر از آن چیزی است که آنها ادعا می‌کردند و مردمی که در سرزمین‌های اشغالی هستند از ادعاهای پوچ دولتمردانشان بیشتر آگاه شدند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران محسن رضایی دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام  در حاشیه دومین کنفرانس ملی دانشجویی کارآفرینی در جمع خبرنگاران، درباره پرواز پهپاد بر فراز آسمان سرزمين‌هاي اشغالي گفت:این پرواز نشان داد سیستم دفاعی رژيم صهيونيستي بسیار ضعیف‌تر از آن چیزی است که آنها ادعا می‌کردند و مردمی که در سرزمین‌های اشغالی هستند به ادعای پوچ دولتمردان آنجا بیشتر آگاه شدند.

وی ادامه داد: پرسشی که در ذهن مردم سرزمین‌های اشغالی وجود دارد این است که از کجا معلوم، این اولین پرواز بوده و پروازهای بیشتری انجام نشده است؟ شاید پروازهای دیگری بوده که آن‌ها نتوانستند آن را کشف کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه، درباره سخنان اخیر  هاشمی رفسنجانی مبنی بر لزوم تشکیل دولت وحدت ملی نیز تصریح کرد: هرکس دیدگاه و نظرات خودش را مطرح می‌کند و آنچه مهم است اینست که در شرایط فعلی کشور، همه دست به هم دست دهیم و کمک کنیم کشور را از شرایطی که دشمنان درست کرده‌اند با سربلندی عبور دهیم.

رضایی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار دیگری درباره احتمال کاندیداتوری‌اش برای انتخابات آتی ریاست جمهوری، اظهار داشت: برای حضور در انتخابات هنوز تصمیمي نگرفته‌ام.

وي با تاکید بر اینکه "ملت ایران می‌تواند از تحریم‌ها عبور کند"، تصريح کرد: این امر مشروط به این است که تدبیر، برنامه‌ریزی و دوراندیشی وجود داشته باشد و مردم در اداره کشور و اقتصاد حضور داشته باشند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: من مطمئنم که ملت ایران طی سال‌های آینده این تحریم‌ها را خنثی خواهد کرد و ایران را به شکوفایی خواهند رساند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رضایی ، مجمع ، تشخیص ، صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
میلاد
۲۱:۰۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۱
»و لن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا نساء141«با توجه به این آیه که فرموده خداوند هرگز برای کافران به زیان مومنان راهی قرار نداده است،اگر در مقابل تهدید ها و تحریم های فعلی با هم متحد باشیم و حامی رهبری باشیم حتما از این مشکلات به سلامت عبور خواهیم کرد چرا که خداوند خودش درآیه ای که نوشتم وعده داده است
آخرین اخبار