خطیب جمعه یاسوج با تسلیت سالروز شهادت امام جواد (ع) به سفر اخیر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی اشاره كرد و گفت: استقبال چشمگیر آحاد مختلف مردم این استان و مردم شهرهای همجوار از رهبر معظم انقلاب موجب برانگیخته شدن شگفتی جهانیان و دشمنان شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید 'علی اصغر حسینی' در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: عشق و ارادت مثال زدنی قشرهای مختلف ملت ایران بویژه نسل جوان به ولی فقیه خود در این سفر بیش از پیش نمایان شد.
وی بیان كرد: در هیچ نقطه ای از دنیا چنین استقبال كم نظیری از مسوولان اجرایی مشاهده نمی شود و این امر بیانگر ولایتمداری ملت ایران در نقاط مختلف كشور و در تمام شرایط است.
حسینی اظهار داشت: نعمت ولایت در تمام نقاط ایران اسلامی ساری و جاری بوده و به دلیل وجود چنین نعمت ارزشمندی است كه كشور و ملت ایران توانسته از اوایل پیروزی انقلاب تاكنون تمام تهدیدها، تحریم ها، توطئه ها و دسیسه های شوم دشمنان را یكی پس از دیگری خنثی كند.
وی عنوان كرد: غلبه كاندیدای ضدآمریكایی بر كاندیدای آمریكایی در انتخابات گرجستان و پیروزی مجدد 'هوگو چاوز' در ونزوئلا كه جزو منطقه آمریكای لاتین است از نمونه های بارز شكست آمریكا در عرصه سیاسی محسوب می شود.
حسینی ابراز داشت: تمام تحولات كنونی بیانگر این موضوع مهم است كه جهان بدون آمریكا آغاز شده و در آینده مردم دنیا بیش از پیش شاهد سیر نزولی و سقوط آمریكای جنایتكار خواهند بود./س

برچسب ها: استقبال ، مردم ، رهبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.