نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذاری شهری توسط شهرداری ها بدون توجه به مقوله فرهنگ هدرروی هزینه ها را بدنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، 'غلام محمد زارعی' در بیست و هشتمین اجلاس مشورتی روسای كمیسیون‌ های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی كلان شهرها و مراكز استان‌ ها در یاسوج افزود: شهرداری ‌ها می بایست مسائل فرهنگی و اجتماعی را مبنای توسعه شهری قرار دهند.
وی بیان كرد: امروزه عده زیادی از مردم در شهرها زندگی می كنند كه با فراهم كردن زیرساخت های شهری و توسعه فضاهای فرهنگی می بایست به رفاه عمومی آنها كمك كرد.
زارعی اظهار داشت: به بركت نظام و انقلاب شوراهای اسلامی در شهرها و روستاها تشكیل شده كه به رشد فعالیت های فرهنگی و رونق آنها در جامعه كمك خواهند كرد.
وی عنوان كرد: چنانچه بتوان در حوزه فرهنگ اجتماعی گام های مثبتی برداشت در زمینه توسعه شهرها و فراهم كردن امكانات شهری موفق خواهیم بود.
زارعی مشاركت مردم در زمینه همكاری با شوراهای اسلامی و شهرداری ها را از نكات مثبت برای گسترش فعالیت های گوناگون در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی دانست.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: نشست روسای شوراهای كلان شهرها و مراكز استان ها از برنامه های اساسی برای توسعه روابط و تبادل اطلاعات شوراها و شهرداری های كشور است.
زارعی گفت: با توجه به تنوع فرهنگی و اقلیمی استان های كشور می توان فصل مشتركی را در بحث توسعه مدیریت شهری و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های فكری اعضای شوراهای اسلامی این استان ها بوجود آورد./س

برچسب ها: سرمایه ، گذاری ، هزینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.