در پايان هفته دوم لیگ آینده سازان دختران کاراته که روز جمعه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد، چهار تیم صدرجدولی گروه های چهارگانه موفق شدند بدون شکست به کار خود ادامه دهند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، در هفته دوم لیگ آینده سازان در بخش دختران، تیم دانشگاه آزاد اسلامی در گروه یک توانست تیم شین دای را 23 بر صفر مغلوب کند و هیئت کاراته آذربایجانشرقی نیز با همین نتیجه از سد تیم آریا تهران بگذرد.در این گروه دانشگاه آزاد اسلامی از سه بازی صاحب 9 امتیاز است. هیئت آذربایجانشرقی با 6 و آریا تهران با 3 امتیاز در جای دوم و سوم جدول قرار دارند.

در گروه دوم مقاومت بسیج که در هفته اول در دو مبارزه به برتری رسیده بود، این هفته نیز به بی شکستی خود تداوم بخشید. مقاومت روز جمعه توانست 23 بر صفر تیم هیئت کاراته گلستان را مغلوب خود کند. تیم هیئت کاراته مازندران دیگر تیم موفق این گروه بود. مازندرانی ها این هفته 20 بر 3 تیم شوکوکای یونیون را با شکست بدرقه کردند. در گروه دوم مقاومت، هیئ کاراته مازندران و گلستان به ترتیب با 9، 6 و 3 امتیاز تیم های اول تا سوم هستد.

در گروه سوم هیئت کاراته فارس در تک مبارزه خود و در مصاف با تیم همراه اول با نتیجه 19 بر 2 برنده از تاتامی خارج شد. هیئت کاراته دهگلان کردستان دیگر تیم های این گروه نیز برابر استقلال رشت صاحب برتری شد. در این گروه هیئت کاراته فارس با 9 امتیاز از سه بازی در صدر قرار دارد. دهگلان کردستان با 6 و همراه اول با 3 امتیاز رده های بعدی را در اختیار دارند.

و اما در گروه چهارم لیگ آینده سازان در بخش دختران، هیئت کاراته کرمانشاه با حساب 23 بر صفر تیم شیتوریو هایاشی را شکست داد تا همچنان بدون باخت صدرنشین گروه چهارم بماند.در دیگر مبارزه این گروه شیتوریو کوبه اوزاکا موفق شد 20 بر 3 مجموعه زنجیره ای کات شاهرود شکست دهد تا با 6 امتیاز بالاتر از حریف روز جمعه اش در جای دوم جدول رده بندی این گروه قرار بگیرد.

بر اساس این گزارش، در لیگ آینده سازان در بخش دختران نیز از هر گروه دو تیم اول و دوم به دور بعد راه می یابند که از مجموع 8 تیم صعود کرده، 2 گروه 4 تیمی تشکیل شده و پس از انجام مسابقات دوره ای، تیمهای اول و دوم هر گروه به صورت ضربدری با تیمهای دیگر مبارزه خواهند کرد تا در نهایت تیم قهرمان این دوره از رقابتها مشخص شود.

گفتنی است در لیگ آینده سازان دختران کاراته 16 تیم حضور دارند که در چهار گروه جهار تیمی مرحله مقدماتی خود را پی گیری خواهند کرد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار