حضور سیروس کهوری نژاد از بازیگران سریال "یوسف"، پخش فیلم تلویزیونی "پدر کاغذی" از سیمای آذری از جمله برنامه هایی است که شبکه جهانی سحر برای اوقات یکشنبه این هفته مخاطبان خود در نظر گرفته است.

* سیروس کهوری نژاد در شبکه سحر
به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، سیروس کهوری نژاد از بازیگران سریال "یوسف پیامبر (ع)" که نقش "میمی سابو" سیه چرده و یار وفادار حضرت یوسف (ع) را در این مجموعه  عظیم ایفا کرده است، میهمان برنامه این هفته "ما و شما" سیمای کردی خواهد بود.
پخش گزارش صحنه های برنامه سیمای کردی و گزارش مردمی از اربیل عراق از آیتم های "ما و شما" است که به تهیه کنندگی مصطفی سیفی، یکشنبه هر هفته ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 40 دقیقه به طور زنده از سیمای کردی پخش خواهد شد.

* بینندگان شبکه سحر با "پدر کاغذی" همراه می شوند
بر اساس این گزارش، فیلم تلویزیونی "پدر کاغذی" نیز یکشنبه ساعت 16:30 به وقت تهران به مدت 90 دقیقه از سیمای آذری شبکه جهانی سحر پخش می شود .
این فیلم تلویزیونی به سرپرستی مهدی حسین زاده و مدیریت دوبلاژ سعید بعرالعلومی به زبان آذری دوبله شده است.
ترجمه متون این فیلم را غلامرضا صفوی انجام داده و ویراستار آن را النور باغیش اف و صدابرداری و افکت آن را ساناز اکبری بر عهده داشته اند.
از جمله صدا پیشگان دوبله آذری شبکه سحر که در "پدر کاغذی" به گویندگی پرداخته اند ندا سام (نگار)، سعید بعرالعلومی (رادفر)، مهدی حسین زاده، معصومه چابک، یوسف نوعی و وحید آقاپور را می توان نام برد.
فیلم تلویزیونی "پدر کاغذی" از تولیدات شبکه تهران است و علیرضا اسحاقی کارگردانی آن را بر عهده داشته است. این فیلم داستان دختری به نام نگار را به تصویر کشیده است که از کودکی در مرکز کودکان بی سرپرست بزرگ شده اما با تلاش یک فرد ناشناس، تحصیلات خود را تا مقطع دکتری ادامه می دهد و در یک مرکز تحقیقات ضایعات نخاعی مشغول به کار می شود. تا اینکه یکی از روانشناسان مرکز به وی علاقه مند می شود و از او درخواست ازدواج می کند و ..
سیاوش تهمورث، کیهان ملکی، مریم سلطانی، مریم خدا رحمی، فاطمه طاهری، فریده دریامج، علیرضا اسحاقی، حشمت آرمیده، بهرام علیان، کیوان احمدزاده و عباس غزالی بازیگرانی هستند که در "پدر کاغذی" ایفای نقش کرده اند.

* روایت " جامانده" در سیمای بوسنیایی
همچنین فیلم تلویزیونی " جامانده" یکشنبه ساعت 11:30 به وقت تهران به مدت 90 دقیقه از سیمای بوسنیایی پخش می شود.
رحمان رستم پور سرپرست زیرنویسی این فیلم به زبان بوسنیایی را بر اساس ترجمه ای از اصغر نیک سیرت بر عهده داشته است و سلما هاجرشیج ویراستاری و علیرضا نجفی نیز اپراتوری زیرنویس این فیلم را انجام داده اند.
فیلم تلویزیونی " جامانده" به کارگردانی بهروزی شعیبی و تهیه کنندگی علی واجد سمیعی محصول سیما فیلم است و داستان خانواده پرجمعیتی را روایت می کند که پدر خانواده سرایدار یک شرکت است که برای اولین بار به یک عروسی اعیانی مربوط به مهندس کامران (رییس شرکتی که در آن کار می کند) دعوت می شود و در مسیر رفت و برگشت و حضور در مهمانی، حوادث جالبی برای این خانواده رخ می دهد و ...
بازیگرانی همچون ژاله صامتی، بابک حمیدیان، بهرنگ توفیقی، ابراهیمی فر، خسرو احمدی، زهره صفوی، مینو زاهدی، سیامک ادیب، منوچهر یکتا وثوق، مهدی باطبی، مهدی بجستانی و علیرضا خمسه به همراه بازیگر خردسال ارشیا صادقی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار