جانشین فرمانده انتظامی گفت: فتنه‌ای که در سال 88 توسط منافقان راه‌اندازی شد عده‌ای نوکری دشمنان نظام را می‌کردند و در ذلت بودند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، احمدرضا رادان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی که در سالن امام علی(ع) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدای انقلاب دشمن برای ضربه زدن به انقلاب از روش‌های مختلفی استفاده می‌کرد ولی امروزه دشمن از طریق جنگ نرم وارد عرصه شده است.

وی تصریح کرد: زمانی که دشمنان از طریق جنگ نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند و در این مسیر ناکام ماندند نبرد بین شیعه و سنی را مطرح کردند ولی مردم آگاه ایران بر این موضوع خط بطلان کشیدند.

رادان با اشاره به ولایت‌پذیری ملت ایران، افزود: همه آنچه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی گذشت درس شهامت، شهادت، ایثار و ولایت‌پذیری بود.

وی خاطرنشان کرد: شاه بیت تمام این مبارزات این بود که مردم به ولی نعمت خود بگویند که ما جز پیام رهبر پیام دیگری را نمی‌گیریم و مقتدای ما و فرمان دهنده ما ولی‌فقیه است.

رادان با بیان اینکه این ولایت‌پذیری در بین مردم آذربایجان‌غربی و کردستان بیشتر از دیگر استان‌ها مشهود است، گفت: کارنامه مردم استان آذربایجان‌غربی و کردستان پرونده درخشانی است که در هر برگ آن رشادت مردم این استان‌ها به چشم می‌خورد.

وی با اشاره به فتنه 88، اظهار داشت: در فتنه سال 88 تلاش شد اختلافات قومی و مذهبی در استان‌هایی که دارای قومیت‌های مختلفی بودند به میان آید ولی مردم امید دشمنان و منافقان را به ناامیدی تبدیل کردند.

رادان با بیان اینکه در این میان افرادی نان را به دشمنان خارجی می‌دادند، تصریح کرد: این افراد عملاً خودشان از نان بی‌بهره بودند و نوکری دشمنان را کرده و با ذلت زندگی می‌کردند.

جانشین فرمانده انتظامی با تاکید بر تبعیت از ولی‌فقیه، گفت: مردم آذربایجان‌غربی و کردستان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تبعیت از ولایت‌فقیه را سرلوحه امور خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ارتفاعات این استان بوی شهادت می‌دهد، افزود: آذربایجان‌غربی عظمت رزمندگان را در خود به یادگار دارد.

رادان در ادامه با تاکید بر حفظ و تقویت اقتدار پلیس، اظهار داشت: باید عرصه را برای افرادی که نسبت به دیگران ظلم می‌کنند و نظم و امنیت جامعه را بر هم می‌زنند تنگ و ناامن کنیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.