دشمنان ظرفیت پیاده كردن تهدیدات خود را علیه جمهوری اسلامی ایران ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان، جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین كشور در زنجان گفت: جمهوری اسلامی ایران هرگز كشوری را مورد تهدید قرار نداده و این دشمنان هستند كه همواره ایران را مورد تهدیدات مختلف خود قرار می دهند.

فضلی با بیان اینكه ایران از توان نظامی بالایی برای مواجهه و مقابله با دشمنان برخوردار است، افزود: امروز ایران اسلامی به نقاط ضعف و قوت دشمنان در تمام عرصه ها پی برده و برای مقابله با توطئه های آنان آماده است.

وی با اشاره به توانایی های ارزشمند بسیج اظهاركرد: امروز دریادلان بسیجی در دفاع از انقلاب و نظام ، مهیاتراز تاریخ انقلاب هستند و در بهترین سطح آمادگی رزمی و دفاعی می باشند و كوچكترین حركت دشمنان را پاسخی سخت خواهند داد.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین كشور بصیرت افزایی، گردهمایی های سیاسی، روشنگری، بهره گیری از متون قرآنی و آشنایی با تكلیف را نیز از رسالت های مهم بسیج دانست و تصریح كرد: امروز برنامه های بسیار خوبی را در بسیج شاهد هستیم كه این روند تداوم خواهد یافت.

فضلی به حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره و خاطر نشان کرد: امروز آثار و بقایای دفاع مقدس محل و كانون توجه ملت مومن و ولایتمدار شده و میهمانی شهدا برای پاسداری از ارزشها رونق گرفته است./س


برچسب ها: تهدید ، دشمن ، ناتوانی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.