تقابل حزب حامی سلطنت طلبان با رضا پهلوی!

گروه های اپوزسیون به جای آنکه در تقابل مستقیم با نظام باشند بیشتر وقت شان را برای حل مشکلات دورن گروهی صرف می کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، از بدو پیروزی انقلاب مردمی ایران تاکنون، عناصر معاند و ضدانقلاب نقشه های بسیاری برای مقابله و به چالش کشاندن نظام ج.ا.ا طرح ریزی کرده اند؛ مبارزات ضدانقلاب علیه نظام ج.ا.ا تاکنون دستاورد آنچنان مهمی دربر نداشته است، این موضوع تا آنجا پیش می رود که نه تنها مبارزات نتوانسته خدشه ای به نظام مردمی ج.ا.ا وارد سازد بلکه باعث اختلاف و تفرقه در بین گروه های اپوزسیون نیز شده است، لذا گروه های اپوزسیون به جای آنکه در تقابل مستقیم با نظام باشند بیشتر وقت شان را برای حل مشکلات دورن گروهی صرف می کنند.
 
نقش جمهوری اسلامی ایران در مدیریت عناصر ضدانقلاب در قالب اپوزسیون آنچنان مثبت و کارساز بوده است که هر از چندگاهی شاهد افشاگری آنها علیه یگدیگر و یا شاهد رونمایی از یک نفوذی در بین آنها هستیم؛ در همین رابطه اپوزسیون تمام توان خود را برای جمع نمودن تمامی آراء صرف نموده است تا بتواند جبهه ی یک دست در تقابل با نظام تشکیل دهد.
 
در آخرین این تلاش ها،شورای ملی ایرانیان توسط عناصر ضدانقلاب که تا به حال هویت شان مشخص نشده ، طرح ریزی و تشکیل شده است؛ گفته می شد که این شورا بتواند نظر تمام گروه های سیاسی را جلب نماید و برای اولین بار بتواند تمام گروه های سیاسی را حول یک هدف مشخص گرد هم آورد، ولی نشد!
 
حزب مشروطه ایران منشور شورای ملی ایرانیان را امضا ننمود...
 
گفته می شود حزب مشروطه ایران در مقایسه با دیگر احزاب سیاسی از سابقه و تشکیلاتی قدرتمند برخوردار است، این حزب به عنوان اصلی ترین حامی سلطنت طلبان در خارج از کشور، خواهان برپایی نظام مشروطه در ایران است؛ نکته جالب این اقدام تقابل حزب حامی سلطنت طلبان و شخص رضا پهلوی است!
 
این حزب که حامی اصلی رضا پهلوی در اپوزسیون است، در حالی از امضا منشور شورای ملی ایرانیان امتناع می ورزد که شخص رضا پهلوی با قبول مفاد اساسنامه شورای ملی ایرانیان، آن را به امضا رسانیده است!
منبع: ما هستیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.