دو زن شياد که بعد از دوستي با مردهاي جوان آن ها را بيهوش و اموالشان را سرقت مي کردند پاي ميز محاکمه قرار گرفتند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، روزنامه خراسان نوشت: چندي قبل مردي نزد پليس رفت و گفت دو زن که به بهانه فروش دارو به خانه او رفته بودند بعد از بيهوش کردنش پول هايش را دزديده اند.


وي در اين باره گفت: چند روز قبل براي تهيه يک داروي کمياب به داروخانه اي رفتم اما نتوانستم داروي مورد نظر را پيدا کنم. همان روز با زني آشنا شدم که مي گفت به داروهاي کمياب دسترسي دارد. او شماره تلفنم را گرفت و فرداي آن روز همراه زن ديگري به خانه ام آمد.

 

از آن ها پذيرايي کردم و برايشان شربت آوردم. چند لحظه بعد زن جوان يکي از شربت هايي که آورده بودم را به خودم تعارف کرد و من هم آن را نوشيدم. بعد از آن ديگر متوجه هيچ چيز نشدم و وقتي به هوش آمدم خانه ام کاملاً به هم ريخته بود. وقتي وسايلم را کنترل کردم فهميدم مبلغ يک ميليون تومان از کشوي ميزم سرقت شده است.تحقيقات براي دستگيري دو زن شياد آغاز شد و مدتي بعد ماموران به اطلاعاتي دست يافتند که نشان مي داد يکي از سارقان زني ۳۲ ساله است. به اين ترتيب وي همراه همدستش دستگير شد.

 

در جريان تحقيقات معلوم شد دو متهم از ۱۱ نفر با اين شيوه سرقت کرده اند. به اين ترتيب پرونده اتهامي شان به مجتمع قضايي بعثت ارسال شد و آن ها روز چهارشنبه پاي ميز محاکمه نشستند و قرار است به زودي درباره اتهام شان تصميم گيري شود.

منبع: جام نیوز
برچسب ها: زن ، سارق ، دوستی ، وبگردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار