سرمربی تیم واترپلوی کوثر گیلان گفت: در جریان برگزاری رقابت های لیگ برتر واترپلو یکی از بازیکنان تیم حریف به بازیکن ما حمله ور شد.

سیاوش حسن زاده سرمربی تیم واترپلوی کوثر گیلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: درجریان هفته پنجم رقابت های لیگ برتر واترپلو تیم ما به مصاف نماینده فارس رفت و متاسفانه با پایان این دیدار یکی از بازیکنان حریف جنجال آفرینی کرد و باعث شد درگیری شدت بیشتری به خود بگیرد.

وی گفت: این بازی با پیروزی تیم حریف به پایان رسید و پس از خروج بازیکنان از آب یکی از واترپلوئیست های تیم انقلاب فارس با بازیکن ما درگیر شد و این زد و خورد باعث شد که تماشاگران فارس نیز دخالت کنند و این در حالی است که تاکنون شاهد یک همچنین صحنه ای در این استان نبودیم .

حسن زاده افزود: متاسفانه علاوه بر بروز این اتفاق در این دیدار داور قضاوت عادلانه ای نداشت که ما نسبت به این موضوع به شدت معترضیم.

وی تصریح کرد: یکی از نکات قابل توجه دراین دیدار قضاوت برادر واترپلوئیستی بود که بازی را به حاشیه کشید و متاسفانه به قدری قضاوت این داور نادرست بود که در کوارتر اول ما 7 گل از تیم حریف دریافت کردیم و به حاشیه کشیده شدن این بازی به دلیل عملکرد ضعیف داور بازی بود.

وی تصریح کرد: به قدری داوری در این دیدار ضعیف بود که رئیس هیئت استان گیلان به ما اعلام کرد که بازیکنان را از آب خارج کنیم اما بنده خودم را کنترل کردم، از فدراسیون تعجب می کنم که چه طور آنها یکی از آشنایان تیم حریف را به عنوان داور این بازی انتخاب کردند و از بروز یک همچنین اتفاقی واقعاً متأسفم.

وی خاطرنشان کرد: در این خصوص مسئولان فدراسیون باید پاسخگو باشند، چراکه در انتخاب داور بازی دقت نکردند و به اعتقاد بنده حواشی به وجود آمده در این دیدار نیز از تشنجی بود که داور بازی باعث آن شده بود.

سرمربی تیم کوثر گیلان اظهار داشت: بروز یک همچنین اتفاقاتی در لیگ واترپلو به یک عادت تبدیل شده است به طوریکه سال گذشته نیز به دلیل بروز این اتفاقات عنوان سومی را از دست دادیم و امسال نیز حواشی سال گذشته تکرار می شود و متأسفانه در این بازی نیز به دلیل ضعف داوری بازی را واگذار کردیم و تا کی باید شاهد این اتفاقات باشیم./آق
برچسب ها: واترپلو ، درگیری ، داوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار