چهارده تن از کارکنان اخراج شده شرکت سامسونيت در نظر دارند از ميت رامني نامزد حزب جمهوريخواه در انتخابات رياست جمهوري آمريکا شکايت کنند زيرا او را مسئول اخراجشان از اين شرکت در فرانسه مي دانند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلويزيوني بي اف ام تي وي فرانسه،  رنه پونتيو از کارکنان پيشين شرکت سامسونيت در فرانسه است که در نظر دارد به همراه ديگر همکاران اخراج شده خود به آمريکا برود تا از ميت رامني شکايت کند. وي عقيده دارد ميت رامني مهمترين سهامدار صندوق سرمايه گذاري بن کاپيتال بوده که موجب اخراج اين نيروها شده است.
رنه پونتيو گفت: «او با اخراج افراد، پولدار شده است زيرا همه شرکتهاي در شرف ورشکستگي را مي خريد و با انحلال آنها بر ثروت خود مي افزود.»
پانزده نيروي سابق کاري سامسونيت در حال سفر به آمريکا هستند. آنان همچنين در نظر دارند از کارکنان يک شرکت توليدکننده قطعات خودرو در نزديکي شيکاگو حمايت کنند. اين شرکت نيز در کنترل بن کاپيتال در آمده است و مسئولان در نظر دارند کارخانه را به کشوري ديگر انتقال دهند.
بريژيت پتي از کارکنان سابق سامسونيت گفت: «نبايد هراس داشت. من مي خواهم به آنان نشان دهم که حتي کارگران جزء نيز مي توانند کارهاي بزرگي بکنند.»
ناتالي آنريک ديگر کارمند سابق سامسونيت افزود: «بايد به آنان گفت اجازه ندهيد سرتان کلاه بگذارند زيرا اگر دير اقدام کنند کار از کار مي گذرد. اگر ماشين آلات خود را  واگذار کنند ديگر کاري نمي توانند کاري بکنند.»
فيودور ريلوف وکيل شاکيان فرانسوي گفت: «ما مي خواهيم مسئوليت بن کاپيتال را در بيکاري افراد در دادگاهي در آمريکا به اثبات برسانيم. اين از تبعات سوء جهاني شدن اقتصاد است.»
برچسب ها: بین الملل ، رامنی ، فرانسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار