عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به تهاجمات اخیر هوایی رژیم صهیونیستی به غزه و پرتاب موشک از سرزمین‌های اشغالی به بخش غزه، گفت: رژیم صهیونیستی، رژیمی گرگ‌صفت است که همواره از هر فرصتی برای حمله به کشورهای همسایه خود استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رژیم خون‌خوار صهیونیستی، همیشه به دنبال کشتار و ریختن خون مردم بی‌گناه فلسطینی است، افزود: در چند دهه‌ای که از عمر این رژیم جعلی می‌گذرد، ‌همواره ثابت شده که این رژیم آغازگر جنگ و متجاوز به دیگران بوده است.
وی ادامه داد: سران این رژیم هم می‌دانند که بقای آنها در شلوغ کردن و ایجاد سروصدا در منطقه است؛‌ هرچند متوجه نیستند که اگر به این روند بحران‌آفرینی در منطقه خاتمه ندهند، مسلمانان دنیا بالاخره روزی این رژیم را از صحنه روزگار محو خواهند کرد.
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با یادآوری اینکه سازمان ملل متحد در پیامی از این رژیم خواسته است تا خویشتن‌داری کند، خاطرنشان کرد: اصلا در فرهنگ سران رژیم صهیونیستی، مسائلی چون خویشتن‌داری و گوش دادن به درخواست‌های مردم جهان برای پایان دادن به حملات کور به نقاط گوناگون غزه وجود ندارد.
رئیس فراکسیون کریمه اهل بیت (ع)‌ در ادامه افزود: این رژیم و سران آن، افرادی بی‌فرهنگ هستند که تنها زبان زور را می‌فهمند و به دنبال کشورگشایی‌اند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.