جمعي از عشاير اين شهرستان آمادگي همه جانبه خود را همچون ديگر اقشار اين خطه از خراسان‌شمالي در مراسم استقبال از رهبر فرزانه انقلاب اسلامي در شیروان اعلام داشتند.

  

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد  آنان با اشاره به فرموده بنيان‌گذار جمهوري اسلامي كه عشاير را ذخاير انقلاب دانستند، اعلام كرده‌اند كه ايجاد فضاي معنوي و كسب فيض مردم متدين از رهنمودهاي آيت‌الله خامنه‌اي مهم‌ترين بركات حضور معظم‌له در اين شهرستان خواهد بود.

يكي از عشاير شيرواني در اين زمينه اظهار كرد: در شرايط فعلي بهترين كار براي ورود معظم‌له تقواپيشگي است و همه بايد در آستانه ورود رهبري متعهد و باتقوا باشيم.

بهرام سيناييان از طوايف بيچرانلو با ابراز شور و شعف از سفر رهبر معظم انقلاب، بر بهره‌گيري هرچه تمام‌تر مردم از منويات رهبري در سفر به استان تاكيد كرد.

يكي ديگر از عشاير طايفه باچوانلو در اين باره گفت: نقش رهبري همان نسيم رحمت الهي است، بنابراين خود را بايد در مسير رحمت الهي قرار دهيم.

برات محمدي اظهار كرد: خداوند بزرگ در هر دوره از روزگار نسيم‌هايي قرار داده است كه مردم بايد خود را در اين مسير اين نسيم قرار دهند و همينطور سفر رهبري به شيروان همان نسيم بهاري است كه بايد خود را در معرض اين نسيم قرار دهيم.

قنبرعلي براتيان از طايفه رودكانلو نيز سفر رهبري را مايه خير و بركت براي اين شهرستان عنوان كرد و گفت: بايد از اين سفر براي ذخيره معنويت نهايت استفاده را برد.

شهرستان شيروان در شرق خراسان شمالي قرار دارد.

اين شهرستان داراي 9 طايفه عشاير با يك هزار و 864 خانوار و 10 هزار نفر جمعيت است./س

برچسب ها: رهبر ، استقبال ، عشایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.