مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علوم و تحقيقات گفت: ورود جدي دستگاه قضا به تخلفات دانشگاه آزاد و شخص جاسبي فضا را براي هر گونه سوءاستفاده مي‌بندد و متخلفان را مجبور به اطاعت از قانون مي‌کند.

محمد حسين پركره مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علوم و تحقيقات در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران بااشاره به تلاش جاسبي براي ارتباط‌گيري با برخي نمايندگان مجلس به منظور جلوگيري از تحقيق و تفحص در دانشگاه آزاد، گفت: نمايندگان بايد بدون توجه به اين مسائل تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد را انجام داده و گزارش آن را هر چه زودتر به مردم ارائه کنند و اين گونه اقدامات از سوي جاسبي نشان دهنده متخلف بودن اين شخص دارد.

وي تاکيد کرد: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي بايد مسئول باشند و از وظيفه‌شان تخطي نكرده و بدون هيچ اغماضي تفحص از دانشگاه آزاد را انجام دهند.

پركره با اشاره به اينكه تخلفات دانشگاه آزاد در زمان مديريت جاسبي ابهامات جدي بر افكار عمومي وارد كرده، اظهار داشت: نمايندگان ملت توجه داشته باشند که اهمال در تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد به سيستم مديريت فعلي دانشگاه نيز ضربه وارد مي‌کند. لذا بايد تلاش شود تا همه چيز در مورد دانشگاه آزاد شفاف شده و ابهامي باقي‌نماند.

اين فعال دانشجويي با اشاره به عضويت جاسبي در شوراي اسلامي‌شدن دانشگاه‌ها تصريح كرد: جاي تعجب دارد كه جاسبي با جايگاه متزلزل در شوراي اسلامي شدن دانشگاه‌ها نيز وارد شود و اين امر نويد خوبي براي دانشگاه نيست.

مسئول بسيج دانشجويي در پايان با تاكيد بر اينكه تخلفات دانشگاه آزاد در زمان مديريت جاسبي بايد در دستگاه قضا رسيدگي شود، خاطرنشان كرد: ورود جدي دستگاه قضا به تخلفات دانشگاه آزاد و شخص جاسبي فضا را براي هر گونه سوءاستفاده مي‌بندد و متخلفان را مجبور به اطاعت از قانون مي‌کند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار