عضو كميسيون صنايع مجلس به باشگاه خبرنگاران خبر داد

تحقيق و تفحص مجلس از وضعيت واحد‌هاي توليدي کشور در سال توليد ملي/ قانون جديد حمايت از بخش‌هاي توليدي تصويب مي‌شود

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس از احتمال تحقيق و تفحص مجلس از وضعيت واحد‌هاي توليدي کشور در سال توليد ملي، حمايت از کار و سرمايه ايراني خبر داد.

حسين گروسي نماينده مردم شهريار و ملارد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از احتمال تحقيق و تفحص مجلس از دولت در راستاي آگاهي از چگونگي حمايت از واحدهاي توليدي و توليد ملي در سال جاري خبر داد و گفت: اين تحقيق و تفحص از دولت بر اساس آيين‌نامه‌ و در راستاي حمايت از توليد و توليدكننده داخلي صورت مي‌گيرد.

وي در ادامه افزود: وظيفه نظارتي نمايندگان مجلس حکم مي‌کند که به شکل جدي با کوتاهي‌هاي صورت‌گرفته از سوي نهادها و ارگان‌هاي دولتي در راستاي حمايت از واحدهاي توليدي و توليد ملي برخورد کرده و به ارائه راه حل مناسب به آنها بپردازند.

گروسي در پايان از پيشنهاد تصويب قانون جديد با هماهنگي مركز پژوهش‌هاي مجلس در جهت حمايت همه‌جانبه از توليد ملي در سال موسوم به "توليد ملي، حمايت از کار و سرمايه ايراني" خبر داد و تصريح كرد: اين قانون هم‌اكنون در مرحله ويرايش است؛ هر چند که بر اساس نظر نمايندگان در صورتيكه دولت با اهتمام و جديت بيشتري قانون‌هاي قبلي را اجرايي مي‌كرد ضعف كنوني موجود در توليد داخلي ايجاد نمي‌شد و نيازي نيز به تصويب قوانين جديد نبود.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: مجلس ، گروسی ، تولید ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار