گروسي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اميدي به راي آوري اصلاح‌طلبان نيست

عضو حزب اعتماد ملي با بيان اين مطلب که اميدي به رأي‌آوري اصلاح‌طلبان نمي‌رود، گفت: رفتار يك گروه از اصلاح‌طلبان موجب شده تا نظام و مردم به اين جريان اعتماد نكنند و از طرفي خودشان هم هيچ‌گاه به اجماع نرسيده و روي يك شخص خاص به تفاهم نمي‌رسند.

مجيد گروسي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخير خاتمي مبني بر تمرکز جريان اصلاحات بر انتخابات شوراي شهر گفت: البته منظور اين بوده است كه در كنار انتخابات رياست جمهوري،‌ انتخابات شوراهاي شهر نيز فراموش نشود اما با اين حال بايد گفت به طور كل اميدي به رأي‌آوري اصلاح‌طلبان نمي‌رود.

عضو حزب اعتماد ملي در ادامه با تأكيد بر اهميت اعتماد نظام به گروهي براي افزايش ميزان رأي‌آوري گفت: رفتار يك گروه از اصلاح‌طلبان موجب شده تا نظام و مردم به اين جريان اعتماد نكنند و از طرفي خودشان هم هيچ‌گاه به اجماع نرسيده و روي يك شخص خاص به تفاهم نمي‌رسند.

وي ضمن تشريح هدف سياسي برخي اصلاح‌طلبان، گفت: يك طيف از اصلاح‌طلبان صرفاً به دنبال رأي آوردن هستند،‌ طيف ديگري به دنبال عدم حضور در انتخابات و تشويق ديگران به عدم حضور هستند و يك طيف ديگر نيز مي‌خواهند از طريق انتخابات خود را مطرح كنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار