نماینده مردم خلخال و كوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور سرمایه‌گذاران در شهرستان های خلخال و كوثر موجب رونق جنوب استان می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ جلیل جعفری بنه   در جلسه هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خلخال افزود: همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان های خلخال و كوثر برگزار می شود.

وی با اشاره به استعدادهای شهرستان های خلخال و كوثر گفت: این همایش فرصتی مغتنم برای همه سرمایه گذاران علاقمند به سرمایه گذاری در این منطقه است.

جعفری افزود: بسترهای مناسب و زیرساخت های مطلوبی در این شهرستان ها وجود دارد و سرمایه گذاران می توانند از پتانسیل ها و توانمندی های این مناطق دیدن كنند.

سرپرست فرمانداری خلخال نیز در این جلسه برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری جنوب استان در خلخال را فرصتی مناسبی برای كسب مجوزهای لازم برای ایجاد بسترهای سرمایه گذاری از مسوولان عالیرتبه كشوری حاضر در مراسم ذكر كرد. هوشنگ محمدی افزود: این همایش فرصتی مناسب برای ارایه طرح های مختلف از جمله راهسازی ، سد سازی و طرحهای اشتغال زای منطقه است.

وی گفت: شهرستان های خلخال و كوثر با تولید سالانه 500 میلیون متر مكعب آب سطحی مناطق بسیار مستعد مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش كشاورزی ، صنعت و گردشگری هستند و می توان با برنامه ریزی و ارایه طرح های پیشنهادی از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده كرد./س

برچسب ها: خلخال ، حضور ، سرمایه ، گذاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.