نشست دانشجويي دانشگاه آزاد بيرجند با حضور ابطحي معاون سياسي فرماندار بيرجند و جمعي از مسئولان در دانشكده ادبيات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، نشست دانشجويي دانشگاه آزاد بيرجند با حضور ابطحي معاون سياسي فرماندار بيرجند و جمعي از مسئولان، روز شنبه(22 مهرماه) در دانشكده ادبيات برگزار شد.

سامان نيازي مسئول بسيج دانشجويي اين دانشگاه با بيان اينکه در سال توليد ملي قرار داريم گفت: بسيج دانشجويي در تشكيل اقتصاد مقاومتي از جمله دانشگاه‌هايي بوده که اقدام به تشكيل كميته اقتصادي گرفته و سعي در شناسايي مشکلات كشور داشته و مسئولان مربوطه را وادار به پاسخگويي و حل مشکلات در اين زمينه مي‌کند.

وي با تاكيد بر سخن رهبري مبني بر اينكه دانشگاه مبدا همه تحولات است، اظهار داشت: دانشجويان به عنوان قشر آگاه و فعال جامعه بايد نسبت به مسائل کشور آگاهي داشته و با اطلاعات کامل به مسئولان در اين زمينه ياري رسانند.

نيازي با بيان اينكه  بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد بيرجند فعاليت خود را در تبيين فضاي انتخابات در دانشگاه آغاز کرده است، اظهار داشت: دانشجويان بسيجي اين دانشگاه با تبيين فضاي کشور و مطالعات دقيق بر نظام انتخاباتي و افراد شرکت کننده در انتخابات، افراد اصلح را به مردم شناسانده  تا انتخابات رياست جمهوري سال 92  با آگاهي و بصيرت کافي برگزار شود.

ابطحي معاون سياسي فرمانداري استان بيرجند نيز در اين جلسه تصريح کرد: يكي از موضوعات مهم جامعه ايران شكاف بين نسل‌هاست كه راه حل از بين بردن اين شكاف تبيين و توضيح گذشته براي نسل امروز است.

وي با اشاره به اينکه روند شكل‌گيري انقلاب اسلامي داراي يك تئوري سيستمي است، گفت: در اين تئوري ارتباط سه عنصر اجتماعي، تاريخي و اسلامي؛ زيرساخت‌هاي اصلي انقلاب اسلامي را تشكيل داده و در كنار اين 3 عنصر، آموزه‌هاي اسلام باعث شد كه ملت ايران براي تحقق انقلاب اسلامي وارد صحنه شده و از آرمان‌هاي اسلام دفاع کند.

ابطحي با بيان اينكه به كمك 3 عامل مكتب، امامت، امت انقلاب به پيروزي رسيد، تصريح كرد: بسياري از جامعه‌شناسان نيز در نوشته‌هاي خود به تغيير مسير جوامع بشري از نظام سكولار به نظام ديني و نياز جوامع بشري به يک سيستم عادلانه احساس مي‌شود و اين امر نشان از اهميت انقلاب داشته است، انقلابي كه امام خميني در سال 42 كتابي به نام حكومت اسلامي براي پايه‌ريزي‌ از هيچ کوششي دريغ نکرد.

معاون سياسي فرماندار بيرجند در پايان اين نشست دانشجويي به سؤالات دانشجويان پاسخ گفت.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار