بيانات مقام معظم رهبري در جوانان خراسان شمالي، پيگيري اتهامات وارد شده به کرباسچي، احداث فرودگاه در منطقه ارس و ممنوعيت پرداخت یارانه نقدی از مابه‌التفادت قیمت ارز، استيضاح وزير كشور از مهمترين عناوين خبري روز يكشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(يكشنبه) به اين شرح است:


اتهامات وارد شده به کرباسچي از طريق دادگاه قابل پيگيري است/رفتار‌هاي نامناسب سجاديان در زمان تصدي مدير مسئولي
پس از اظهارات سجاديان مدير مسئول سابق روزنامه كارگزاران در مورد كرباسچي خبرنگار باشگاه خبرنگاران پيگيرهايي را انجام داد كه مسئول دفتر كرباسچي در اينباره گفت: اتهاماتي كه سجاديان به كرباسچي دبيركل كارگزاران وارد كرده، از طريق دادگاه قابل پيگيري است.


کليد واژه غرب، خاتمي و ربع پهلوي براي انتخابات رياست جمهوري ايران
هشت ماه و 1 روز تا يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري باقي مانده است؛ محمد خاتمي، که دو دوره با نظارت شوراي نگهبان و براساس قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران بر نهاد رياست جمهوري ايران تکيه زد و خود را رئيس جمهور ناميد، از ضرورت برگزاري "انتخابات آزاد" سخن به ميان آورده است.



گزارشگر سازمان ملل بر اساس اطلاعات منابع جعلي رژيم صهيونيستي گزارش مي‌نويسد
عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: احمد شهيد گزارش خود را براساس اطلاعات منابع جعلي رژيم صهيونيستي مي‌نويسد.



حضور احمدي‌نژاد در اجلاس اكو و همكاري‌هاي آسيايي
مدير‌كل دفتر بين‌الملل رئيس‌جمهور گفت: محمود احمدي‌نژاد به منظور شركت در اجلاس سران اكو و همكاري‌هاي آسيايي(ACD) به آذربايجان و كويت سفر خواهد كرد.



احداث فرودگاه در منطقه ارس/ ساخت 7 هزار واحد توسط سپاه در مناطق زلزله‌زده
استاندار آذربايجان‌شرقي گفت: به منظور سهولت در ارتباط با مردم و كمك‌رساني به زلزله‌زدگان منطقه ساخت فرودگاه در منطقه ارس و احداث آزاد راه تبريز - ورزقان در دستور كار قرار گرفته و به زودي افتتاح خواهد شد.



مجلس پرداخت یارانه نقدی از مابه‌التفادت قیمت ارز را ممنوع کرد/ درآمد 20 هزار ميليارد توماني دولت از فروش ارز به نرخ آزاد
عضو کميسيون برنامه، بودجه مجلس با اشاره به بررسي جزئيات طرح دو فوريتي حمايت از سرمايه‌گذاري‌هاي عمراني و توليد ملي و اصلاح قانون بودجه سال 1391 کل کشور گفت: در صورت تصويب نهايي اين طرح، تکليف 20 هزار ميليارد تومان مازاد درآمد دولت از محل مابه‌التفاوت نرخ ارز مشخص خواهد شد.


وزير كشور استيضاح مي‌شود
رئيس كميسيون شوراها گفت:نمايندگان دلايل مهمي براي استيضاح وزير كشور دارند.



"سبك زندگي" بخش اساسي پيشرفت و تمدن‌سازي نوين اسلامي/ ايمان و تقليدنكردن از غرب، لازمه شكل‌گيري فرهنگ زندگي اسلامي است

صبح امروز و در ادامه‌ سفر به استان خراسان شمالی، هزاران نفر از جوانان این استان با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.



اقدام حزب الله پاسخي به اقدامات هتاکانه اسرائيل است/بازنگري تفکر اسرائيل براي حمله به حزب‌الله
کارشناس ارشد مسائل خاورميانه با اشاره به پيامدهاي پرواز پهباد حزب الله بر فراز سرزمين‌هاي اشغالي گفت: اقدم حزب الله پاسخي به اقدامات هتاکانه اسرائيل است.



پرواز پهپاد حزب‌الله بر فراز سرزمین‌های اشغالی حق طبیعی آنان است
وزیر دفاع با بیان اینکه هرآنچه در اختیار داریم در زمان خود برای دفاع از امت و سرزمین‌های اسلامی، مورد استفاده قرار می‌دهیم، گفت: ما پرواز پهپاد حزب الله لبنان بر فراز سرزمین‌های اشغالی را حق طبیعی آنان می‌دانیم.


بزودی شاهد تجمعات و آشوب‌های خیابانی در لندن خواهیم بود
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مضحک و سیاسی خواندن اهدا جایزه صلح نوبل به اتحادیه اروپا گفت: اهدا جایزه به اتحادیه اروپا این حقیقت را که اکثر اقدامات این سازمان تحت سیاست‌های رژیم‌های سلطه انجام گرفته است را تائید می‌کند.


طرح تفكيك جنسيتي روند آموزش را ارتقا مي‌دهد
يك كارشناس ديني با اشاره به اينكه برخي اساتيدي كه به كلاس تك‌جنسيتي مي‌روند نسبت به روند اداره كلاس ابراز رضايت مي‌كنند، گفت:‌ طبق پژوهشي كه در كشورهاي اروپايي مانند انگليس صورت گرفته، تفكيك جنسيتي موجب روند رو به رشد مي‌شود و داراي ثمرات مختلفي است زيرا تمركز دانشجويان و محصلان بالاتر مي‌رود.
انتهاي پيام/س2

برچسب ها: خراسان ، کرباسچی ، ارز ، استیضاح ، ارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار