رئيس شوراي قضايي استان هرمزگان از اختصاص شعبه‌ای ویژه برای پیشگیری از جرایم انتخاباتی، برای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، علی علیا با اشاره به افتتاح يك شعبه ويژه رسيدگي به تخلفات انتخاباتي در استان هرمزگان اظهار داشت: برای برگزاری انتخاباتی پرشور، حداکثری و قانونمند، به همدلی و مشارکت عمومی و پرهیز از تخریب چهره کاندیداهای ریاست جمهوری نیازمندیم.

وی افزود: تخریب کاندیداها، استفاده از امکانات دولتی و تبلیغ در حمایت از کاندیداها توسط دستگاه‌های دولتی و از محل بیت‌المال جرم است و دستگاه قضایی بر اساس قانون با این موارد برخورد می‌کند.

براساس اين خبر به نقل از ستاد حقوق بشر؛ عليا تصريح كرد: ایجاد شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در تمام استان هرمزگان به عنوان یک حرکت قانونی با هدف برگزاری هرچه باشکوه‌تر و قانون‌مند انتخابات آتی ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر است.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های استان هرمزگان به ریاست رؤسای دادگستری شهرستان‌ها تشکیل شده‌اند تا مسایل پیش و حین انتخابات را رصد و به پرونده‌های احتمالی رسیدگی کنند.

انتهاي پيام/پ3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار