موضوع پارازيت بخشي از فعاليت‌هاي مشكوك خانم مدعي "مضربودن امواج پارازيت" است كه وي تا به حال اسناد معتبري در اين خصوص ارائه نكرده است.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران چندي پيش در راستاي ادعاي بي‌پايه و اساس مضر بودن امواج پارازيت از سوي خانم مدعي، باشگاه خبرنگاران اعلام كرد آماده است تا مستندات مضر بودن امواج پارازيت بر سلامتي انسان را كه مورد ادعاي اين مقام سابق دولتي است منتشر كند، اما پس از گذشت چندين روز اين خانم همچنان حاضر نشده است اسناد و مدارك مضر بودن پارازيت كه بر اساس آنها چنين ادعايي را مطرح كرده است، منتشر كند.

در اين گزارش صراحتا اعلام شده بود: "باشگاه خبرنگاران براي انعكاس نظرات خانم مدعي اعلام آمادگي كرده و حاضر است تمامي مدارك و اسنادي كه وي با استناد به آنها معتقد است پارازيت براي سلامت انسان مضر است را منتشر كند و عدم پذيرش اين موضوع از سوي وي دليلي بر بي‌پايه بودن اين ادعاها است".

باشگاه خبرنگاران انتظار داشت خانم مدعي همانطور كه در خصوص سرقت علمي خود حاضر شد از دكتر گارنر عذرخواهي كند از ملت ايران نيز بابت ادعاهاي بي‌پايه و اساس خود عذرخواهي مي‌كرد يا لااقل اسنادي را منتشر مي‌كرد تا تكليف اين موضوع مشخص شود.

انتظار باشگاه خبرنگاران بي جا نبود؛ خانم مدعي كه در اعتراف و معذرت‌خواهي از دستبردهاي علمي خود يد طولاني دارد در توضيح دستبرد علمي خود گفته بود: "و در پاسخ به دو ژورنال و مولفين اعلام كردم دو يا سه پاراگراف و يك جدول از مقاله رايدل بدون ذكر منابع درج شده كه اين يك اشتباه بود (؟) و بابت آن عذرخواهي كرده‌ام، جناب دكتر گارنر! كار شما براي من آگاه‌ كننده بود و من بخاطر كوتاهي عذرخواهي مي‌كنم و پس از اين در تهيه مطالب علمي دقت بيشتري خواهم كرد و از شما نيز ممنونم".

خانم مدعي مي‌گويد اين كار اشتباه بوده است! بنابراين شايد ادعاي مضر بودن پارازيت هم از اين دست اشتباهات باشد كه پس از بهره‌برداري همه‌جانبه صرفا با گفتن "معذرت مي‌خواهم" همه چيز عادي مي‌شود، ولي گويا مطلع نيستند كه حرف زدن در دنياي امروز آن هم از نوع ادعاي وسيع، حداقل از ديدگان جامعه خبري مغفول نخواهد ماند!

اما مسئله مهم‌تر اين است كه اين امر دستاويز وقيحانه‌ترين تهاجمات رسانه‌ها و مراكز صهيونيستي عليه نظام و انقلاب شده و دليل آن هم اين خانم مدعي است.

با تاملي بر تواريخ تكرار ادعاهاي بي‌پايه و اساس خانم مدعي مبني بر مضربودن امواج پارازيت، كاملا روشن است كه در شرايط خاص ويژه سياسي كشور چنين ادعاهايي مطرح و توسط رسانه‌هاي هم‌فكرش بازتاب داده شده است.

در حال حاضر نيز تمام رسانه‌هاي ضدنظام با تيتر يك قراردادن سخنان اين خانم سعي همه جانبه‌اي در تشويش اذهان عمومي دارند.

البته اين ادعاها ضمن تامين خوراك رسانه‌هاي ضدانقلاب و دشمنان، برخي رسانه‌هاي داخلي ضد نظام را نيز بي‌بهره نگذاشته است.

با اين اوصاف و درخواست شفاف باشگاه خبرنگاران براي ارائه سند و توضيح چرايي مضر بودن پارازيت توسط خانم مدعي، ما در نظر داريم مطالب جديدي در خصوص وي را منتشر كرده و برخي از فعاليت‌هاي مشكوك او را برملا كنيم.

ناگفته نماند باشگاه خبرنگاران با رصد اوضاع كشور در زمان مناسب اقدامات لازم در اين خصوص را انجام خواهد داد.

البته در اين ميان دستگاه قضا بايد ضمن بازخواست خانم مدعي به دليل طرح موضوعاتي كه هيچگونه وجود خارجي ندارد، مانع از ايجاد نگراني در جامعه شود.

توجه دستگاه قضا به اين نكته لازم است كه در شرايط فعلي كه دشمنان از تمام توان خود براي ضربه به نظام جمهوري اسلامي ايران استفاده كرده و از هر ترفندي استفاده مي‌كنند نبايد اجازه داد طرح چنين موضوعاتي كه هيچگونه پايه علمي ندارد باعث تامين خوراك رسانه‌اي آنان شود.

با نگاهي به خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي ضدانقلاب به خوبي نمايان است كه دنبال كردن خط فكري مضربودن امواج پارازيت به خوبي ساماندهي شده و هدف خاصي را دنبال مي‌كنند با اين حساب دستگاه قضا بايد هر چه سريعتر موضوع ادعاي مضر بودن پارازيت را روشن و نتيجه آن را اعلام كند.

از وزارت بهداشت به خاطر مواضع صريح و روشن و علمي بايد تشكر و قدرداني نمود و درخواست كرد تا همكاري لازم جهت توجيه علمي و مواضع كارشناسي با قوه قضائيه در اين خصوص را اعلام كند.

لازم به ذكر است باشگاه خبرنگاران در راستاي شفاف‌سازي و به نتيجه رسيدن اين موضوع تا به حال با مسئولان مهم از جمله نمايندگان عضو كميسيون بهداشت مجلس مصاحبه‌هايي انجام داده است كه جملگي از بي‌ضرر بودن امواج پارازيت سخن گفته‌اند و تا به حال هيچ سند يا مدرك علمي معتبري در خصوص مضر بودن امواج پارازيت منتشر نشده است.

بد نيست به خانم مدعي يادآور شويم كه پارازيت به امواج الكترومغناطيسي مي‌گويند كه با هدف اخلال در شبكه‌هاي مختلف استفاده مي‌شود.

امواج پارازيت كوتاه‌برد بوده و با فركانس‌هاي مشابه شبكه هدف استفاده مي‌شود.

خانم مدعي بايد سندي براي اثبات مضر بودن پارازيت در ايران منتشر كند يا سندي مبني بر مضر بودن امواج الكترومغناطيسي كه در كل جهان و به طور گسترده استفاده مي‌شود ارائه دهد تا شايد بتواند داستان گاليله را بالعكس تكرار كند.

باشگاه خبرنگاران مجددا اعلام مي‌كند در راستاي شفاف‌سازي و آگاهي بخشيدن به مردم آماده است تا هرگونه سند علمي معتبر در خصوص مضر بودن امواج پارازيت را منتشر كند كه در اين ميان خانم مدعي نيز استثنا نخواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار