دفتر نمایندگی خانه صنعت،‌معدن و تجارت شهرستان ابهر به زودی افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان،سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر گفت: پس از ثبت نام و اعلام اسامی نامزدهای انتخابی از میان فعالان صنعتی و معدنی این شهرستان، زمینه برگزاری انتخابات هیات مدیره دفتر نمایندگی خانه صنعت، معدن و تجارت در ابهر فراهم می شود.

موسویون افزود: امروزه نقش و جایگاه تاثیر گذار تشكلهای غیر دولتی و مردم نهاد در اداره امور اقتصادی و اجتماعی بر كسی پوشیده نیست و بر همین اساس وزارت صنعت، معدن و تجارت با برون سپاری برخی از وظایف و اختیارات خود به این تشكلها، در صدد اجرای بهینه امور مخاطبان خود است.

وی تصریح کرد: ایجاد هم افزایی، همكاری و هماهنگی فعالیت واحدهای صنعتی و معدنی استانها در سطح خرد و ایجاد هماهنگی و همكاری تشكلهای صنعتی و معدنی كشور در سطح كلان از جمله اهداف این تشكل ها می باشد.

موسویون خاطر نشان كرد: تقویت نقش و جایگاه صنعت و معدن در صحنه اقتصادی كشور به منظور حضور موثر و سودمند صادرات صنعتی و معدنی استان زنجان در بازارهای داخلی و بین‌المللی، ترویج فرهنگ صنعت و معدن برای ارتقای آگاهی مردم، كمك و مشاركت در تدوین و ارتقاء كیفیت در تولیدات صنعتی و معدنی، كمك به افزایش بهره ‌وری در واحدهای تولیدی، تقویت تشكلهای تخصصی صنعتی و معدنی و تحقق مشاركت آنها در برنامه‌های توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی كشور نیز از دیگر اهداف این تشكل است./س

برچسب ها: افتتاح ، خانه ، معدن ، ابهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.