قائم مقام دبير کل حزب موتلفه اسلامي گفت: مسئولين ما مي‌توانند با ساده زيستي به سمت دولت كريمه و جامعه اسلامي نمونه پيش بروند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران اسدالله بادامچيان قائم مقام دبير کل حزب موتلفه اسلامي در نشست هفتگي جامعه انجمن‌هاي اسلامي اصناف و بازاريان که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به مسائل جاري روز گفت: با توجه به موقعيت فعلي منطقه و جهان و تلاش دشمنان براي ناآرامي نظام جمهوري اسلامي ايران بازاريان در مقابل هر گونه ناآرامي در كشور با هوشياري رفتار كرده‌اند كه اين امر تحسين مقام معظم رهبري را برانگيخت لذا اقدام هوشمندانه بازاريان در رابطه با مسائل اخير استكبار را دچار ياس و نااميدي مي‌كند.

بادامچيان ادامه داد: ما به دولت عرض مي كنيم كه از اين بازوي قدرتمند نظام كه امام راحل به بازار نسبت داده است در جهت رفع و بهبود مشكلات كشور بهره مند شود و اظهاراتي كه موجب تحريك مي‌شود را كنار بگذارد چون چنين اظهاراتي براي هيچ كس مناسب نيست.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر وظيفه شناسي مردم و هوشياري ملت به عنوان راه حلي براي مبارزه با استكبار جهان، تصريح کرد: هم اكنون وظيفه ما مبارزه در 4 جبهه است و بايد در نظر داشته باشيم كه انقلاب ما در مسير تكاملي خود به جايي رسيده است كه استكبار و معاندين هر كدام از يك طرف مقابل نظام هستند و در اين راستا اولين جبهه‌اي كه ما بايد از طريق آن با جديت به مبارزه بپردازيم جبهه انقلاب اسلامي است.

* انقلاب ايران، رژيم صهيونيستي و آمريكا را به عجز درآورده است

قائم مقام دبير کل حزب موتلفه اسلامي افزود: امروز انقلاب ما به جايي رسيده كه دشمنان اسلام از جمله رژيم صهيونيستي و آمريكا و هم چنين ديگر مستكبران را به عجز در آورده است و بايد در نظر داشته باشيم اين انقلاب هنوز تمام نشده و در مسير تكاملي خود قرار دارد و ما بايد فعاليت وتلاش‌هاي خود را در جهت تكاملي انقلاب انجام دهيم.

وي با تاکيد بر اين مهم که دشمنان در صدد ايجاد تزلزل انقلاب اسلامي هستند، به ضرورت هوشياري در اين مقطع اشاره کرد و گفت: نبايد تندروي‌ها و ناسازگاري ها اختلافاتي را به وجود بياورد و اين امر نياز به يك بحث جدي دارد و لذا بايد در نظر داشته باشيم كه كار انقلاب ما هنوز تمام نشده است.

بادامچيان اظهار داشت: جبهه دوم كه بسيار مهم است جبهه بيداري اسلامي است كه از بركت انقلاب اسلامي ايران اين بيداري اسلامي زير ساختي مناسب را شروع كرده و اين زير ساخت به گونه‌اي است كه ملت مسلمان در مقابل هر گونه جسارت به اسلام و پيامبر اسلام(ص) پاسخي دندان شكن مي‌دهد که اين امر، حاصل يك بيداري اسلامي مهم و اساسي است.

وي تصريح كرد: اين بيداري اسلامي است كه حزب الله را بر اين مي‌دارد كه پهپادي را از فراز گنبد آهنين دشمنان عبور مي‌دهد و از تمام تجهيزات رژيم صهيونيستي عكس برداري مي‌كند و اين قدرت عظيمي است كه نتيجه بيداري اسلامي بوده کمااينکه هم چنين سيد حسن نصرالله با شجاعت به ايراني بودن اين پهپاد اشاره مي‌كند لذا همه اين امور چيزي جز حاصل بيداري اسلامي نخواهد بود.

قائم مقام  دبير کل حزب موتلفه اسلامي بيداري اسلامي را مقاوم تر و جدي تر از گذشته دانست و ادامه داد: بيداري اسلامي موجود در منطقه دشمنان را به زانو درآورده است و ما نبايد از بيداري اسلامي تحليل نامناسبي داشته باشيم لذا دولت، مجلس و ملت بايد با همكاري و وحدت با يكديگر در راستاي بيداري اسلامي در برابر دشمنان اسلام موضع واحدي بگيرند.

وي تاكيد كرد: جبهه سوم ساخت جامعه كامل نمونه اسلامي است و بايد يك دولت كريمه ساخته شود كه اين امر كاري تكاملي و تدريجي بوده و طبق بررسي‌ها اين جامعه هنوز به جايگاه واقعي خود نرسيده و مرحله تكاملي آن اين است كه دولت، ملت ، ادارات، مجلس و همه امور آن بايد به يك جامعه نمونه اسلامي تبديل شود كه اين جامعه طبق الگوي نظام حكومتي مهدي معود (عج) بايد تشكيل شود.

*مسئولين با ساده زيستي به سمت دولت كريمه و جامعه اسلامي نمونه پيش بروند

بادامچيان افزود: در اين مسئله دولت كريمه حتما با مشكلاتي روبه رو هستيم اما بايد در اين راستا فرهنگ سازي شود و با يك فرهنگ واحد اسلامي به سمت دولت كريمه پيش برويم؛ ما نبايد تنها شعار دهيم بلكه در اين زمينه به عمل واقعي نياز است و بايد استوار باستيم و همچنين مسئولين ما مي‌توانند با ساده زيستي به سمت دولت كريمه و جامعه اسلامي نمونه پيش بروند.

قائم مقام دبير کل حزب موتلفه اسلامي به وظيفه مردم در مقابل تشكيل دولت كريمه و جامعه نمونه اسلامي اشاره و ادامه داد: بايد بهانه به دست دشمنان ندهيم و به بحث‌هاي رواني و جوسازيها دامن نزنيم همانگونه بازار اسلامي ما نشان داد با هوشياري مي‌توان به اين مسئله اهتمام ورزيد و در مقابل شورش دشمنان عاقلانه رفتار كرد.

وي اظهار داشت: بايد براي عبور از مسئله مقطعي تحريم‌ها كمك كرد همانگونه درحال حاضر شاهد معاف شدن بسياري از كشورها از تحريم هاي جمهوري اسلامي ايران هستيم كه اين امر خود نشان دهنده بي اثر بودن تحريم ها است.

بادامچيان با تاکيد بر اينکه مقابله با تحريم‌ها و تبديل تهديدها به فرصت و سياستگذاريها در اين راستا از جمله وظايف مهم مسئولين به شمار مي رود، تصريح کرد: اگر رياست جمهوري احساس مي‌كند برخي وزراي آن نمي‌تواند در مرتفع كردن مشكلات در اين اوضاع نابه سامان تحريم‌ها كمكي كنند با شجاعت اين وزيران را كنار بگذارند.

*سوال از رئيس جمهور نبايد به چالش و مبارزه تبديل شود/ دولت موظف به پاسخگويي است

وي سوال نمايندگان مجلس از رئيس جمهور را در راستاي نابه ساماني‌هاي اقتصادي يكي از حقوق مسلم دانست و اظهار داشت: نبايد اين سوالات از دولت به يك چالش و مبارزه تبديل شود و همچنين دولت موظف به پاسخ گويي نمايندگان ملت است؛ همچنين طبق بيانات مقام معظم رهبري مسئله تحريم‌ها مسئله‌اي قابل حل بوده اما متاسفانه با برخي بي تدبيري‌هاي مسئولين تاكنون در رفع اين مسئله اتفاق جدي رخ نداده است.

*انقلاب اسلامي، آمريکا را به زانو در آورده است

بادامچيان تاكيد كرد: جبهه چهارم جبهه استكبار است و طبق اظهارات مقام معظم رهبري هم اكنون دنيا در يك پيچ تاريخي قرار دارد كه در اين پيچ تاريخي آمريكا و استكبار در حال فروپاشي هستند؛ امروز يك انقلاب اسلامي در خاورميانه كه همان انقلاب شكوهند اسلامي ايران است آمريكا را به زانو درآورده و هم چنين امروز آمريكا در مسائل اقتصادي به سمت نابودي پيش مي‌رود و در اين راستا ما شاهد اين هستيم كه آمريكا بدون پشتيباني براي فرار از مشكلات اقتصادي به چاپ دلارهاي تقلبي و منتشر كردن آن ها در سطح دنيا مشغول شده است.

قائم مقام دبير کل حزب موتلفه اسلامي در پايان خاطر نشان كرد: ما بايد در چنين موقعيتي با قدرت و هوشياري كامل وظيفه شناسي كنيم و خط و آهنگ وظيفه شناسيمان را از ولي امر مسلمين دريافت كنيم لذا بايد به امر واقف باشيم كه قطعا پيروزي و نصرت براي مسلمين جهان است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: احزاب ، بادامچیان ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار