دبير انجمن اسلامي دانشکده علوم اجتماعي دانشگاه تهران با بيان اينکه سران اصلاح‌طلب ظرفيت فتنه‌سازي را در درون خود دارند، گفت: رفتارهاي اخير اطلاح طلبان نشان از تلاش آنها براي حضور مجدد در انتخابات دارد که به طور قطع شرکت و پيروزي اصلاح طلبان در انتخابات يک روياي باطل است.

مصطفي ميرآخورلي دبير انجمن اسلامي دانشکده علوم اجتماعي دانشگاه تهران در گفتگو  با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با ديدار اخير موسوي خويني‌ها با دانشجويان انجمن اسلامي علوم‌پزشکي دانشگاه تهران اظهارداشت: اين تشکل دانشجويي علي‌رغم فعاليت‌هاي سياسي خود و همچنين ديدارهاي مکرر با سران اصلاحات نشان دهنده اين است که آنها از صحنه‌ سياسي کشور طرد شده و در انزوا قرار گرفته‌اند.

وي با بيان اينکه سران اصلاح‌طلب که ظرفيت فتنه‌سازي را درون خود دارند با اين قبيل اقدامات مي‌خواهند فضاي فتنه 88 را دوباره در کشور ايجاد کنند، گفت: آنها از اين مسئله غافل‌اند که دانشجويان و مردم با بصيرت و اگاهي ديگر حاضر به پذيرش هيچ کدام از اين افراد در جامعه نخواهند بود.

اين فعال دانشجويي با اشاره به گفته‌هاي اخير محمدرضا عارف در ارتباط با اينکه فضاي دانشجويي در کشور  بسته و غير منطقي است، تصريح کرد: آقايان از حضور در جمع دانشجويان به طرق مختلف طفره مي‌روند سپس به ارايه نظر در ارتباط با دانشجويان مي‌پردازند هرچند بايد اين مسئله را مد نظر قرار دهيم که افرادي که مستقيما در فتنه 88 حضور و يا فعاليت داشتند نبايد در جمع دانشجويان حضور داشته باشند.

دبير انجمن اسلامي دانشکده علوم اجتماعي دانشگاه تهران با اشاره به گفته‌هاي موسوي خويني‌ها مبني بر بازگشت موسوي و کروبي به عرصه سياسي و برگزاري انتخابات آزاد در کشور  تاکيد کرد: رفتار و سياست‌هاي اين آقايان بعد از انتخابات 88 نشان داد که حرف‌هايشان بي‌اساس است و آنان به انتخابات آزاد اعتقادي ندارند و تنها چيزي را قبول دارند که به نفع آنان باشد.

مير آخورلي در ارتباط با ديدارهاي اخير برخي از اصلاح طلبان با دانشجويان خاطر نشان کرد: اين ديدارها نشات گرفته از عوام فريبي است چرا که آن‌ها نه تنها اعلام برائت با رهبري  نکردند بلکه مشخص نيست مي‌خواهند انتخابات آزاد را با چه هدفي دنبال کنند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: رفتارهاي اخير اطلاح طلبان نشان از تلاش آنها براي حضور مجدد در انتخابات دارد که به طور قطع شرکت و پيروزي اصلاح طلبان در انتخابات  که به عنوان  يک هدف براي آنان به حساب مي‌آيد يک روياي باطل است.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار