احمد جعفري پور،مربی تیم ملی بزرگسالان تنیس روی میز گفته بود، کسانی که می گویند اردویی برای تیم ملی بزرگسالان پینگ پنگ برگزار نمی شود و مربیان و بازیکنان فقط در فرودگاه و هنگام اعزام همديگر را می بینند صحیح نیست.

منصور علوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران در جواب به صحبت هاي احمد جعفري پور اظهار داشت: باعث تاسف است که انتقاد های دلسوزانه ای را که به منظور حل مشکلات تنیس روی میز کشور است تخریب فدراسیون تلقی می شود من به عنوان اولین کسی که بحث دیدار مربیان و بازیکنان در فرودگاه را مطرح کرده بودم نسبت به این گفته دلیل می آورم و اثبات می کنم که این سخن جوسازی رسانه ای نیست.

وی تصریح کرد: اگر مربی تیم ملی می گوید اردو قبل از اعزام به سفرهای برون مرزی برگزار می شود بگویند زمان آن کی بوده است؟ تاریخ و ساعت آن را بگویند؟ تمام افکار عمومی، صاحب نظران و خانواده شریف تنیس روی میز اطلاع دارند که هیچ اردویی در داخل کشور برای تیم ملی بزرگسالان برگزار نشده است.

علوی افزود: مربی تیم گفته اند تفاوتی ندارد اردو در کجا برگزار شود ایران باشد یا خارج از کشور! در جواب این صحبت باید بگویم که چطور می تواند مهم نباشد وقتی مربی داخلی از فدراسیون و بیت المال حقوق می گیرد ولی قبل از اعزام در اردو تمرینی انجام نمی دهد.

کارشناس تنیس روی میز با بیان این که بحث اصلی روی تیم ملی بزرگسالان است در پاسخ به اظهار نظر جعفری پور گفت: بحث دیدار مربی و بازیکن در فرودگاه مربوط به تیم ملی بزرگسالان است و به سایر رده های سنی کاری نداریم.

وی خاطر نشان کرد: در آخر باید بگویم که مقایسه بین دو فدراسیون گذشته و کنونی کار صحیحی نیست فدراسیون گذشته تنیس روی میز پر از اشکال هم که باشد تمام شده است اکنون نوبت فدراسیون کنونی است که باید مشکلاتش حل شود و ساختار درهم آن اصلاح شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار