مدیراجرایی بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان گفت: بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در 10 استان و 56 شهر کشور برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان، جعفر گودرزی، مدیراجرایی بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان عصر روز گذشته (24 مهر) در مراسم اختتامیه این جشنواره در استان گلستان در سالن شماره یک سینما عصر جدید گرگان گفت: بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در 10 استان و 56 شهر درحال برگزاری است و امشب (24 مهر) این جشنواره در استان های گلستان و سیستان و بلوچستان پایان می پذیرند.

وی مهمترین هدف برگزاری این جشنواره را ایجاد شور و نشاط بین کودکان و نوجوانان دانست و افزود: استقبال در دوره بیست و ششم بهتر از دوره های گذشته بود و در استان گلستان میزان استقبال کودکان و نوجوانان و خانواده های آنها به مرتب چشمگیرتر از سایر نقاط کشور است.

گودرزی تصریح کرد: سینمای کودک و نوجوان پشتوانه خوبی برای سینمای کشور است و می تواند سینمای ایران را بیمه کند.

مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی ضمن تقدیر از پوشش خبری بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان توسط رسانه های خبری، از حضور صندوق حمایت از حقوق کودکان (یونیسف) در مراسم افتتاحیه این جشنواره خبرداد و گفت: به عقیده مسئولان یونیسف این جشنواره در راستای اهداف آنها برگزار می شود به همین دلیل به عنوان حامی در این جشنواره حضور یافت./س

برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، نوجوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.