تعصب بازیکنان بومی هندبال رمز پیروزی است

سرپرست تیم هندبال شهرداری ارومیه گفت: بازیکنان تیم همه بومی هستند و با غیرت و تعصب آنها مطمئناً جایگاه مناسبی را در پایان فصل خواهیم داشت.

شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تمام بازیکنان تیم بومی هستند و از خارجی ها و غیر بومی به هیچ وجه استفاده نکرده ایم به طور حتم در پایان فصل جزو تیم های میانه جدول خواهیم بود.

وی تصریح کرد: اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کنیم و اکثر تیم ها به راحتی امتیاز نمی دهند.

امامی در ادامه گفت: متأسفانه در دو بازی اخیر رقابت های لیگ برتر نتیجه را واگذار کردیم در هفته نخست مقابل شهرداری زرند کرمان قرار گرفتیم و 20 بر 26 به حریف خود باختیم و در هفته دوم که جمعه 21 مهر برگزار شد رو در روی فولاد مبارکه سپاهان از قدرتمندترین تیم های حاضر در لیگ و قهرمان فصل گذشته این رقابت ها ایستادیم که در نهایت با نتیجه 13 بر 33 باختیم.

وی تأکید کرد: قبل از اینکه مسابقات لیگ برتر آغاز شود تیم در زمین های ساحلی قدیر تمرین می مرد و هم اکنون تمرینات خود را در سالن های امام علی (ع) و قدیر دنبال می کند.

امامی گفت: ما در ارومیه سالن اختصاصی نداریم البته مسئولان استان در نظر دارند تا خانه هندبال احداث کنند که امیدواریم این امر هرچه سریعتر محقق شود و هندبالیست های ارومیه ای صاحب این مکان شوند.

وی یادآور شد: متأسفانه مانند سایر تیم ها از مشکل مالی رنج می بریم در این بین مدیر عامل شهرداری ارومیه گفته با توجه به بودجه ای که به والیبال داده اند قصد داریم که اعتباری نیز برای هندبال در نظر بگیریم.

وی در ادامه گفت: در ادامه مسابقات لیگ برتر در هفته سوم قرار بود به دیدار ثامن الحجج مشهد برویم که به دلیل حضور این تیم در تورنمنت 5 جانبه قطر این بازی لغو شد و به زمان دیگری موکول شد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار