انقلاب اسلامی ما تفکرش اسلام است و این نیز تا روز قیامت باقی می ماند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ چمران، برادر شهید بزرگوار انقلاب مصطفی چمران صبح امروز در مراسم تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد واحدعلوم تحقیقات طی سخنرانی گفت: بحث انقلاب بر سه اصل تنظیم شده است که رهبری انقلاب اولین اصل از این مباحث است و انقلاب اسلامی ما هم رهبری بزرگ همچون امام خمینی (ره) داشته است.

ایدئولوژی و تفکر یک انقلاب مبنای فکری یک انقلاب است که دومین مسئله از این مسائل به شمار می آید و انقلاب اسلامی همانگونه که از نامش نیز پیداست دارای مکتب اسلام و تفکر اسلامی است که کاملا با سایر انقلاب های جهان متفاوت است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما تفکرش اسلام است  و همانگونه که قرآن مجید تا روز قیامت باقی می ماند دین اسلام نیز باقی می ماند .

وی اظهار داشت: اصل سوم هر انقلاب نیروهای آن انقلاب و یا صلاح آن انقلاب است که البته نیروهای انقلاب و صلاح انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های دنیا همچون چین و ویتنام کمی تفاوت داشت چرا که انقلاب اسلامی ایران نیروی انسانی و سلاحی جز شهادت نداشتند البته امکانات جنگی وجود داشت.

وی خاطر نشان کرد: این شهدا که امروز در این دانشگاه به خاک سپرده می شوند به سخنان و گریه های ما احتیاجی ندارند بلکه ما هستیم که به آنها نیاز داریم این دانشگاه است که به آنها نیاز دارد و ما همچنان راه این شهدا را ادامه می دهیم و با سلاح مقاومت در مقابل تمامی دشمنان می ایستیم و پیروز خواهیم شد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار