فاجرای مصوبه ستاد سارماندار بندرعباس از خروج 200 تبعه غیرمجاز بنگلادشی از این شهرستان در راستای ماندهی امور اتباع خارجی شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس احمد مرادیدر راستای اجرای یکی از مصوبات ستاد ساماندهی اتباع خارجی شهرستان بندرعباس مبنی بر خروج اتباع غیرمجاز بنگلادشی از شهرستان بندرعباس با عارف رحمان آپو قائم مقام سفیر بنگلادش در ایران و رایزن اقتصادی این سفارتخانه دیدار و گفتگو کرد.

وی افزود : حدود 200 نفر از اتباع غیرمجاز بنگلادشی که در شهرستانهای بندرعباس و میناب حضور داشتند، توسط ماموران دستگیر شده و در اردوگاه بندرعباس نگه داری می شوند.

وی گفت : حضور اتباع غیرمجاز در شهرستان بندرعباس مشکلاتی در زمینه های مختلف را برای این شهرستان ایجاد کرده و باید تمامی اتباع غیرمجاز از این شهرستان خارج شوند.

مرادی با بیان اینکه استان هرمزگان منطقه ای ممنوع برای حضور اتباع غیرمجاز است، تصریح کرد: هیچ کدام از واحدهای صنفی در هرمزگان حق استفاده از اتباع غیرمجاز به عنوان نیروی کار را ندارند و تمامی امکانات برای خروج مناسب این اتباع از هرمزگان در نظر گرفته شده است.

فرماندار بندرعباس افزود: 200 تبعه غیرمجاز بنگلادشی حاضر در اردوگاه مربوطه به وسیله هواپیما از بندرعباس به دبی و سپس به بنگلادش منتقل خواهند شد.

قائم مقام سفیر بنگلادش در ایران نیز در این جلسه بر همکاری با مسئولان استان هرمزگان در راستای خروج اتباع غیرمجاز بنگلادشی از این استان تاکید کرد و گفت: سفارت بنگلادش در ایران اقدامات لازم را برای انتقال این اتباع غیرمجاز انجام خواهد داد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.