معاون استاندار تهران گفت: تمام پرسنل شهرداری منطقه 20 به کار خود ادامه خواهند داد به طوری که حتی یک نفر را هم از دست نخواهیم داد.

امیر حسین باقر نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص استقرار شهرداری گفت: استقرار شهرداری شهر ری در ساختمان کنونی شهرداری منطقه 20 به تعامل با شهرداری تهران بستگی دارد اگر تعامل انجام شود شهرداری باید در محل ساختمان شهرداری منطقه مستقر شود و در غیر این صورت اگر بنا به هر دلیلی نشود ما ساختمانی را آماده کردیم تا شهردار جدید بعد از معرفی آنجام مستقر شود .

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: البته وجاهت شهرداری تهران خیلی بالاتر از این است که بخواهیم در خصوص مسائل جزئی به توافق نرسیم .

وی افزود: تمام ساز و کار ها مشخص شده است پرسنل پیش بینی شده اند اما نیاز به یک دوره گذر داریم از زمانی که شهردار ری معرفی می شود تا زمانی که اموال و دارایی ها، کارمندان شهرداری تهران به شهرداری شهر ری منتقل شود.

باقر نژاد، تصریح کرد: این بستر باید فراهم شود تا زمان برگزاری انتخابات شوراها و این بهترین زمان برای این تغییرات تا طی یک فرآیند 3 تا 6 ماهه که به انتخابات شوراها نزدیک می شویم شهردار جدید کار خود را آغاز کرده باشد.

معاون استاندار در خصوص قرارداد های پیمانی با شهرداری گفت: تمامی قراردادهای پیمانی شهرداری در صورت انتقال به شهرداری ری به قوت خود باقیست .

این در خالیست که تمامی پرسنل شهرداری هم در جای خود هستند به طوری که حقوق و مزایای هیچ کدام کاهش نخواهد یافت چرا که تنها مدیریت است که منتقل می شود.

باقر نژاد با تاکید بر تعامل با شهرداری تهران افزود: شهرداری ری قطعاً با شهرداری تهران تعامل خواهد داشت چرا که بسیاری از پروژه های فرا منطقه ای همچون بزرگراه امام علی(ع) و مترو از شهر ری می گذرد.

معاون استاندار خاطر نشان کرد: عده ای گفته اند پروژه ها را ادامه نخواهند داد مگر می شود این روند نه دست ماست نه دست آنها.

این روند باید ادامه یابد مگر پرند جزء شهرداری تهران است که برای آن خط مترو می کشند در نتیجه تمامی پروژه ها به قوت خود باقیست و شما یکسال دیگر شاهد آبادانی شهر ری و بالاخص بخش مرکزی خواهید بود./ف

برچسب ها: پرسنل ، شهرداری ، ری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار