قهرمان دسته برتر نوجوانان تنیس روی میز ایران گفت: در مسیر موفقیت در این رشته راه طولانی در پیش دارم ولی از شروع خود بسیار راضی هستم.

مهدی دارستاتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت:  اکنون 15سال سن دارم و از سال 86 بازی پینگ پنگ را آغاز کردم،‌در ابتدا بازی با پدرم مرا به سمت این رشته کشاند و پس از آن تمریناتم  را حرفه ای دنبال کردم  اکنون نیز مدت یک سال است که به همراه واحد مالمیری بازیکن تیم ملی بزرگسالان  به عنوان  مربی تمرین می کنم.
وی درباره رقابت های لیگ برتر نونهالان و نوجوانان گفت:  در دور رفت لیگ به دلیل اینکه خودم را برای مسابقات رده بندی  دسته برتر آماده می کردم و نمی خواستم در روند  خللی وارد شود پیشنهاد هایم  را رد کردم اما در دور برگشت با شهرداری ارومیه قرارداد بستم که سوم شدیم.
وی افزود: چون فقط برای یک نیم فصل بازی کردم 2-3 روز طول کشید قراردادم  بد نبود اما انتظار بیشتری داشتم .
دارستانی  رفتن به المپیک  را دور از دسترس نمی داند،  وی دراین مورد بیان کرد:  لازمه المپیک  تلاش است من تلاشم را می کنم و از خودم نیز انتظار موفقیت دارم.
وی درباره تمریناتش بیان کرد:در تابستان مدت شش ساعت در روز تمرین می کردم اما اکنون که به مدرسه می روم سه ساعت بعد از ظهرها تمرین می کنم  به علاوه اینکه در کنار  این ها تمرینات بدنسازی هم  هست که آن را به صورت جداگانه دنبال می کنم.
 دارستانی از مسابقات  پیش روی خود گفت: حدود 2 ماه دیگر دور دوم مسابقات دسته برتر نوجوانان برگزار می شود  و بعد از آن نیز رقابت های انتخابی تیم ملی نوجوانان را پیش رو دارم و تلاش می کنم از مقام قهرمانی ام دفاع کنم.
پدیده نوظهور  تنیس روی میز ایران خاطر نشان کرد:  من در رقابت های رده بندی  دسته برتر بزرگسالان در آکادمی  بین المللی تنیس روی میز حاضر بودم و از نزدیک بازیهای این رده  را دیدم از نظر من سبک بازی  آنها بسیار متفاوت است و ما خیلی کار داریم تا به آنها برسیم اما خوشحالم که در کنار واحد مالمیری تمرین می کنم و می توانم از او بهترین تکنیک ها را یاد بگیرم و در بازی  به کار بندم./ق
برچسب ها: دارستانی ، مهدی ، ولی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار