همدان/

داورهمدانی در فستیوال جهانی ورزش های رزمی

استاد هنرهای رزمی از سوی فدراسیون آسیایی كشتی و فدراسیون ورزش های رزمی برای داوری در سومین دوره فستیوال جهانی هنرهای رزمی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ علی اكبر زنگنه استاد هنرهای رزمی از همدان در سومین دوره فستیوال جهانی ، رشته كشتی با كمربند را قضاوت خواهدكرد.
در این مسابقات 16كشور و از هر كشور یك تیم در رشته كشتی با كمربند در این فستیوال به رقابت می پردازند و سه نماینده از كشور ایران در وزن های مختلف در این فستیوال حضور می یابند.
پیشتر مسابقه انتخاب تیم ملی در سمنان و با حضور 300 رزمی كار برگزار شد كه در هر وزن سه نفر مقام كسب كرده و نفرات نخست این وزن ها به این فستیوال دعوت شدند.
علی اکبر زنگنه علاوه بر 28 سال حضور و فعالیت در رشته های رزمی در رشته های ژیمناستیك، كونگ فو، كشتی كج و دفاع شخصی به صورت مستمر و پیوسته فعالیت داشته است.
تنها دو داور به نمایندگی از ایران مسابقات كشتی با كمربند را قضاوت می كنند. تیم ایران در رشته كشتی با كمربند شامل دو داور ، یك مربی و سه ورزشكار است.
سومین دوره فستیوال هنر‌‌های رزمی از 27 مهر امسال به مدت پنج روز در جزیره كیش و با حضور 57 كشور جهان برگزار می شود.
یك هزار و 150 ورزشكار از ایران و چند كشور خارجی برای رقابت در رشته های مختلف رزمی كیك بوكسینگ، جوجیتسو، دفاع شخصی، پاهایوت، ووینام، قوه‌الرمی، كشتی با كمربند، هنرهای فردی و ووتا شركت می كنند./س
برچسب ها: رزمی ، داور ، فستیوال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.