مدیران و برگزیدگان استان خراسان شمالی امروز و در هفتمین روز از حضور پربرکت مقام معظم رهبری در این استان، با معظم له دیدار کردند.

 

 

حضور ولی امر مسلمین به استان خراسان شمالی در هفتمین روز با مدیران و برگزیدگان این استان انجام شد که مدیران و مسئولان استانی بیانات و تأکیدات ایشان را به گوش جان سپردند و در پایان این مراسم تنی چند از مسئولان برگزیده استانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد گفت:

" عباسعلی پناهی" از اداره کل آموزش و پروش با توجه به سخنان رهبر گفت:نیروهای فعال در دستگاه ها و ادارات مختلف با اتحاد و استفاده از سخنان رهبر انقلاب به آن جامه عمل بپوشانند.

"علی آرمیده" افزودند: مهمترین اصل در این دیدار یادآوری وظایف و مسئولان اداری بصورت صحیح و به کارگیری آن توسط نیروهای برگزیده در استان است.

"دستجردی" با توجه به سخنان رهبر گفت: صنعتی شدن کشاورزی جهت استفاده بهینه از این صنعت و جذب گردشگران از اماکن تفریحی و تاریخی استان از تأکیدات رهبر در این دیدار بود.

در این دیدار تمام مدیران دستگاه های اجرایی و تنی چند از برگزیدگان بخش های مختلف در محل مصلای امام خمینی (ره) به دیدار رهبری شتافتند.

گفتنی است: همچنین فردا معظم له در جلسه هیئت دولت که به منظور همین سفر در استان خراسان شمالی برگزار می شود؛ حضور می یابند و در محضر ایشان مشکلات محوری این استان مورد بررسی قرار می گیرد و اولویت ها مصوب خواهد شد./س

برچسب ها: رهبر ، مدیران ، برگزیدگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.