هنرمند برجسته عرصه دفاع مقدس در حاشیه جشنواره هفتمین فیلم دانش آموزی دفاع مقدس در اهر گفت: امروز دشمن با هجمه فرهنگی و جنگ نرم سعی در نفوذ در خانه های ما دارد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، پرویز پرستویی گفت: امروز دشمن با جنگ نرم و سرمایه گذاری میلیاردی در حوزه فرهنگی بدون استفاده از اسلحه سعی در نفوذ به خانه ها دارد سعی کنیم با تقویت برنامه های فرهنگی و معنوی و انتقال فرهنگ ایثار و پایداری قبل از دیگران این فرهنگ معنوی را به خانه ها منتقل نمائیم تا جوانان و نوجوانان ما از تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و فرهنگ منحط غربی مصون بمانند.

وی، وظیفه و رسالت دستگاه های فرهنگی کشور را دراین زمینه بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و بر برنامه ریزی مناسب در تداوم اینگونه برنامه ها در جهت جذب مخاطبان تأکید کرد.

این بازیگر سرشناس دفاع مقدس گفت: باید از زندگانی و سیره و منش جانبازان و ایثارگران درس بگیریم و بدون ریا و شعار باید بگویم من از این اسوه های مقاومت و پایداری درس زندگی آموخته ام.

وی، گفت: متأسفانه تاکنون در جهت ترویج این فرهنگ کارهای مناسبی صورت نگرفته است باید این ایثارگریها و جانبازی ها و روش و منش این یادگاران دفاع مقدس در کتابهای درس ما به عنوان یک درس مهم و با اهمیت با شیوه و مضمون مناسب و درخور سلیقه مخاطبان مورد توجه جدی قرار گیرد.

پرستویی، در ارتباط با جشنواره فیلم دانش آموزی دفاع مقدس نیز گفت: به خاطر زلزله اخیر این جشنواره مناسب دیدیم هفتمین سال برگزاری این جشنواره را در مناطق زلزله زده ارسباران برگزار کنیم که خوشبختانه با استقبال بسیار خوب دانش آموزان و معلمان روبرو شده و با نظر سنجی که انجام دادیم بازخورد و بازتاب این جشنواره در بین معلمان و مخاطبان دانش آموز بسیار موفقیت آمیز بوده است./س

 

برچسب ها: فرهنگ ، مقدس ، درسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.