مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه برگزاری این جشنواره ها را با عناوین و مضامین خاص متناسب با سلیقه ها و نیازهای جوانان و نوجوانان بهترین شیوه و الگو برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید بعد از جنگ برشمرد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، صفار هرندی در حاشیه هفتمین جشنواره دانش آموزش فیلم دفاع مقدس گفت: من دراین جشنواره جلوه ای دیگر از یک اتفاق مهم را مشاهده کردم که برای آگاه کردن دلهای عزیزانی که در غم از دست دادن عزیزان خود در زلزله اخیر سوگوار و این مصیبت این جوانان و نوجوانان را افسرده خاطر کرده بود کار بسیار خوب و درخور تحسین بود.

وی، گفت: با این حرکت ابتکاری هنرمندان و فعالان فرهنگی حوزه دفاع مقدس با کاری زیبا و متناسب با سلایق آنها ساعتی از وقت جوانان، نوجوانان در مقاطع مختلف سنی با اجرای یک برنامه پرهیجان و شاد و در کنار آنها اشاعه فرهنگ دفاع مقدس را به نحو شایسته به مخاطبان ارائه کردند.

این فعال فرهنگی و مطبوعاتی گفت: احساس می کنم این شور و نشاطی که در بچه ها با اجرای این برنامه ها دیدم ثابت کرد که دست اندرکاران این جشنواره با راهکاری مناسب توانسته اند ارتباط خود را با مخاطب به نحو شایسته برقرار نمایند و زمینه را برای آشنایی بیشتر با فرهنگ 8 سال دفاع مقدس فراهم نمایند و این امر قابل تحسین و تقدیر است.

صفار هرندی، هدف از حضور در منطقه شرکت در این جشنواره برشمرد و افزود: این کار بسیار خوب و بجا در حوزه ترویج نشر فرهنگ دفاع مقدس است که انصافاً کار بسیار بزرگ است که با حرکت ابتکاری و ظریف آقایان دکتر احمدزاده و طاهری از دست اندرکاران این جشنواره و با مشارکت و همراهی بسیار خوب هنرمند برجسته کشورمان آقای پرستویی و مجریان خوب و با سابقه صدا و سیما به یک حرکت فرهنگی خوب و ایده آل تبدیل شده که امیدواریم این برنامه در سایر مناطق کشورمان نیز اجرا شود./س

 

برچسب ها: جشنواره ، دفاع مقدس ، جنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.