رئيس کلانتري119 مهرآباد جنوبي از انهدام باندي که پس از سرقت خودرو در مناطق غرب پايتخت آن را به کاراژي در محدوده مهرآباد منتقل کرده،ضمن اوراق نمودن خودرو اقدام به فروش لوازم آن مي کردند،خبر داد.

   به گزارش  گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سرهنگ ابوالقاسم باقري شاد رئيس کلانتري119 مهرآباد جنوبي گفت:با تلاش ماموران اين يگان اعضاي باندي که پس از سرقت خودرو  در مناطق غرب پايتخت آن را به کاراژي در محدوده مهرآباد منتقل کرده و پس از اوراق نمودن خودرو اقدام به فروش لوازم آن مي کردند دستگير و در بازرسي از مخفيگاه آنان مقادير قابل توجه اي اموال مسروقه نيز به دست آمد.
اين مقام مسئول در پليس پايتخت گفت:شامگاه بيست و سوم مهرماه در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور ماموران گشت کلانتري حين گشت زني در بزرگراه فتح به راکب و ترک نشين يک دستگاه موتور سيکلت پولسار که به صورت خلاف جهت در حال حرکت بودند مشکوک شده و در صدد بررسي موضوع برآمدند.
 سرهنگ باقري شاد در ادامه افزود:ماموران پس از متوقف نمودن خودرو نامبردگان را مورد بازرسي بدني قرار دادند که از جيب ترک نشين يک عدد سويچ خودروي پرايد کشف شد.به دنبال کشف سوئيچ،متهم تحت بازجويي قرار گرفت که وي اظهار داشت:"سوئيچ متعلق به خودروي دوستم که "منوچهر.خ"نام دارد مي باشد و خودرو نيز الان داخل گاراژي واقع در بزرگراه فتح،روبروي بيمارستان شريعت رضوي مي باشد.
 رييس کلانتري 119 مهرآباد جتوبي يادآور شد:به دنبال اظهارات متهم ماموران جهت بررسي بيشتر به آدرس اعلامي اعزام و پس از حضور در محل و استعلام خودرو از مرکز پيام مشخص شد که خودروي سرقتي بوده و داراي سابقه سرقت از کلانتري 133 شهرزيبا در تاريخ 22 مهرماه مي باشد. با مشخص شدن سابقه سرقت خودرو، خودروي پرايد ديگري که در گاراژ اوراق شده بود از مرکز پيام استعلام شد که در ادامه اين خودرو نيز سرقتي از آب درآمد و مشخص شد سابقه سرقت از محدوده کلانتري 140 باغ فيض در تاريخ 5 مهرماه دارد. باقري شاد اظهار داشت:پس از بررسي بيشتر و بازرسي گاراژ تعداد زيادي لوازم و محتويات خودرو از جمله باطري خودرو، باند و ضبط خودرو، تعداد زيادي کيف زنانه،چندين عدد گوشي موبايل سرقتي نيز کشف گرديد.
وي با اشاره به اينکه پس از بررسي بيشتر مشخص شد رئيس باند سارقين "منوچهر"مي باشد،تاکيد کرد:با توجه به اينکه سرکرده باند در گاراژ حضور داشت طي يک عمليات غافلگيرانه پليسي متهم اصلي پرونده به همراه شش تن از همدستان خود به نام هاي "اردشير"،"حسين"،" ايرج"،"علي"،"بهنام"و "محمود" که همگي از اعضاي باند سارقان خودرو در جنوب پايتخت مي باشند دستگير شدند.
رئيس کلانتري119 مهرآباد جنوبي تصريح کرد:متهمان پس از دستگيري به کلانتري منتقل و تحت بازجويي هاي فني قرار گرفتند که در خلال بازجويي هاي پليسي مشخص شد اعضاي باند از سارقان حرفه اي و سابقه داري هستند که پس از سرقت خودرو  از مناطق غربي پايتخت آن را به کاراژي در محدوده مهرآباد منتقل کرده و پس از اوراق نمودن خودرو اقدام به فروش لوازم آن مي کنند.
 سرهنگ ابوالقاسم باقري شاد در پايان خاطرنشان کرد:همه متهمان پس از تشکيل پرونده جهت رسيدگي تخصصي تر و کشف ساير جرايمشان در اختيار کارآگاهان پايگاه پنجم پليس آگاهي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ قرار گرفتند./ف
برچسب ها: سوئیچ ، خودرو ، باند ، سارقان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار