ایستگاه تقویت فشارگازمارون یك شركت بهره برداری نفت و گازمارون پیش از موعد و بدون نیازبه تخصص یاحمایت خارجی به صورت كامل توسط كار گروه تعمیراتی این شركت وبا همكاری شركت ملی مناطق نفت خیزجنوب وپیمانكار داخلی موردتعمیرات اساسی قرارگرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز خوزستان،رییس اداره تاسیسات تقویت فشار و تزریق گاز این شركت  با اعلام این خبر گفت: این پروژه با هدف تعمیر و نگهداری چهار ساله دوره ای تجهیزات، ماشین آلات، افزایش راندمان دستگاه ها و انجام اصلاحیه های لازم تعریف و آغاز شد.

'حمید میاحی'به برنامه ریزی دقیق و بموقع علاوه بر رعایت كامل اصول ایمنی در این پروژه اشاره كرد و افزود این پروژه بجای 35 روز در 20 روز به اتمام رسید و این كاهش بدون حادثه زمان تعمیرات باعث شد كه علاوه بر جلوگیری از آلودگی زیست محیطی از سوختن روزانه 20 میلیون فوت مكعب و در مجموع 300 میلیون فوت مكعب گاز جلوگیری شود.

وی تغییر محرك شیرهای هیدرولیكی به نیوماتیكی، نصب جریان سنج و كنترل كننده فشار، ضخامت سنجی خطوط لوله گاز، روان كاری تمام شیرآلات كارخانه و تعویض شیرآلات معیوب ، تمیز كاری و بازرسی مخازن را از جمله اقدامات مهم از این پروژه دانست و انجام این گونه پروژه ها را به صورت صد درصد ایرانی از افتخارات مهم صنعت نفت خواند.

شركت بهره برداری نفت و گاز مارون با تولید روزانه حدود 600 هزار بشكه نفت با وسعتی افزون بر1400 كیلومتر مربع تولید نفت و گاز را از میادین مارون، كوپال و شادگان بر عهده دارد. این شركت همواره پیشرو در بی اثر نگه داشتن تحریم ها بوده و چندین دوره تعمیرات اساسی را بدون نیاز به شركت های بیگانه انجام داده است. /س
برچسب ها: تعمیرات ، فشار ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.