امام جمعه موقت تهران گفت: امام رضا(ع) تنها امامي است كه هركس امامت او را پذيرفت دوازده امامي شده است و حضرت جواد(ع) تثبيت‌كننده امامت آن حضرت هستند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حجت الاسلام و المسلمين كاظم صديقي كه در جمع عزاداران حضرت جواد الائمه(ع) در بارگاه ملكوتي امام رضا(ع)با بیان این مطلب افزود: آن حضرت در سال 220هجري قمري در شهر بغداد و در سن 25 سالگى توسط طاغوت زمان خویش‏ مسموم شدند، ايشان تنها فرزند پسر امام رضا(ع) و اولين امام از ائمه هدي هستند كه در سن 9 سالگى متصدى شؤون امامت و مسئوليت‌هاى رهبرى شدند.

امام جمعه موقت تهران در بخش ديگري از سخنانش گفت: امامت فضل الهي است كه نياز به مكتب و استاد ندارد و خداوند همانطور كه نبوت را بر مردم تمام كرد، با وجود امامان بزرگوار نيز امامت را بر انسان‌ها تمام كرده است.

وي در ادامه اظهار کرد: وجود مقدس جوادالائمه(ع) معدن جود و سخا و مشكل‌گشاي تمام مسائل و گرفتاريها هستند. لذا زائران بارگاه منور رضوي بايد در اين ايام براي سعادت مسلمانان و شيعيان دنيا و سربلندي نظام اسلامي دعا كنند.

مراسم شب شهادت حضرت جوادالائمه(ع) با حضور زائران بارگاه ملكوتي حضرت رضا(ع) در رواق امام خميني(ره) همچنين با مرثيه‌خواني و ذكر مصيبت ذاكران اهل‌بيت عصمت و طهارت(ع) همراه بود./س

برچسب ها: امامت ، فضل ، الهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.