گوردون داف سردبير نشريه کهنه سربازان آمريکا درباره قطع کانال های ایران از روی ماهواره اروپا گفت با تحقیقاتی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم منشا این تصمیم گیری میشل دروزن بوده است که یک اسرائیلی است و شرکت ماهواره های اروپا یوتلست در کنترل اوست، این شرکت را اساسا اسرائیل کنترل می کند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی ،  این شرکت بیست و پنج درصد از برنامه های خبری جهان را در کنترل خود دارد. البته این مسئله فقط به اروپا و شرکت یوتلست محدود نمی شود. در آمریکا شرکتهای اسرائیلی تقریبا همه شرکتهای مخابراتی و تلفن همراه را در کنترل خود دارند. این شرکتهای اسرائیلی کلیه ماموریتهای اطلاعاتی و جاسوسی از کاربران اینترنت و مشترکان تلفن های همراه را برای دولت آمریکا و اسرائیل و دیگر دولت های غربی انجام می دهند.

بنابراین دستور قطع شبکه های ایران روی ماهواره اروپا از تل آویو صادر شده است. شواهد و اسناد موجود نشان می دهد بسیاری از شرکتهای ماهواره ای بویژه یوتلست همیشه از ابزارهای دستگاه جاسوسی اسرائیل موساد بوده است که از طریق آن برنامه های تبلیغاتی خود را منتشر می کند. اینکه آمریکا به تنهایی به طرف حمله به ایران حرکت می کند درست نیست. در آمریکا دو جناح و دو نامزد انتخاباتی وجود دارد که یکی از آنها به طور کامل از جانب گروه های تبهکاری و عامل جرائم سازمان یافته و همچنین دولت اسرائیل و افراد صهیونیست نظیر شلدون ایدلسون حمایت مالی می شود و نامزد دیگر یعنی باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا عمیقا با حمله به ایران مخالف است. اساسا غرب و دستگاه های وابسته به اسرائیل تلاش می کنند تا نگذارند مردم از این حقایق آگاه شوند.

مورخ آمریکایی: حذف کانالهای ایران زمینه سازی برای جنگ
مورخ آمریکایی در گفتگو با  شبکه «پرس تی وی »تاکید کرد حذف کانالهای ایران از ماهواره اروپا زمینه سازی برای جنگی بزرگ در خاورمیانه است.

 وبستر گریفین تارپلی درباره حذف کانالهای ایران از روی ماهواره اروپا گفت به نظر من این کار اروپا بهانه ای بیش نبوده است .

کاری که کمیسیون اروپا انجام داده  در واقع پیش درآمدی برای یک جنگ است که احتمالا می خواهند زمینه جنگی بزرگ را در خاورمیانه فراهم کنند. اگر ما به گذشته نگاه کنیم، وقتی ناتو می خواست به لیبی حمله کند، شروع به ایجاد اخلال در کار تلویزیون دولتی این کشور کرد و برنامه های ساختگی و جعلی خود را جایگزین کرد که هدف از آنها شستشوی مغزی مردم بود. در ژوئیه امسال نیز وقتی ناتو تلاش داشت تا دولت سوریه را سرنگون کنند، شروع به اخلال در کار شبکه های دولتی طرفدار بشار اسد رئیس جمهور سوریه کرد و آنها را از روی ماهواره های عربست و نایل ست خارج کرد.

بعد از آن هم برنامه های ساخت سیا را روی ماهواره های منطقه پخش کرد. به نظر من هم اکنون جنگی برای به دست گرفتن کنترل ماهواره ها وجود دارد.

در واقع غرب بر این باور است اگر بتواند کنترل ماهواره هایی را که برای کشورهای جهان برنامه پخش می کنند به دست بگیرد می تواند خبرها و گزارشها را مطابق میل و سیاستهای خود به خورد مردم جهان بدهد.

اصولا ناتو و آمریکا در ماموریتهایی که در واقع گرگ در پوستین گوسفند است، بسیار حرفه ای عمل می کنند و در لباس دولتهای دلسوز سیاستهای استعماری و امپریالیستی خود را به ملتها تحمیل می کنند. اساسا برای موفقیت در چنین ماموریتهایی که دشمن در لباس دوست ظاهر می شود، لازم است تا جلوی دسترسی مردم را به منابع خبری و اطلاعاتی که خلاف اهداف آنها کار می کنند، قطع شود.

شبکه های ایران یکی از مهمترین منابع اطلاعات و اخباری بودند که واقعیتها را بازتاب می دادند و به همین علت مانعی بر سر راه غرب برای رسیدن به اهدف امپریالیستی خود بودند.این مورخ آمریکایی افزود تصمیم برای قطع شبکه های ایران روی ماهواره اروپا  در کمیسیون اروپا گرفته شده است که ریاست آن را باروسو بر عهده دارد. باروسو  فردی نئوفاشیست و عضو حزب سالزار پرتغال است.

البته پیش از این نیز انگلیس تلاش داشت در کار شبکه های ایران اخلال ایجاد کند که مستقیما وزارت خارجه این کشور دستورها برای این منظور را صادر می کرد. ویلیام هیگ وزیر خارجه انگلیس یکی از تندروترین افراد در خصوص سوریه است و همیشه سعی داشته است تا زمینه حمله نظامی را به سوریه فراهم کند. از این رو شاید بتوان گفت قطع کانالهای ایران در جهت آماده سازی زمینه برای حمله به سوریه بوده است. البته باید توجه داشت که وقتی می گوییم باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا علیه سوریه جنگ به راه انداخته در واقع علیه ایران وارد جنگ شده است. کسانی که شرکت ماهواره های اروپا را کنترل می کنند اساسا افرادی وابسته به گروههای صهیونیستی و اسرائیل هستند که به نوعی سردمدار تروریستها در جهان هستند. در این میان فرانسه نیز نقش مهمی در قطع کانالهای ایران داشته است زیرا دولت فرانسه بویژه فابیوس وزیر خارجه این کشور موضعی بسیار خصمانه و جنگ طلبانه علیه سوریه دارد و معمولا تندترین حرفها را علیه سوریه زده است. کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در این قضیه است. همه این افراد به نوعی با صهیونیستها ارتباط دارند و می خواهند زمینه حمله ای بزرگ را در خاورمیانه فراهم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار