پس از يك و سال و نيم از پيگيري هايمان براي خريد دكور مختار هنوز به نتيجه اي از سوي مسئولان نرسيده ايم.

محمود فلاح تهيه كننده سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: حدود يك سال و نيم از خريد دكور مجموعه مختارنامه مي گذرد اما همچنان مسئولان تصميمي براي خريد آن نگرفته اند.
وي ادامه داد: پيش تر قرار بود سازمان صدا و سيما آن قسمت از دكور مختارنامه را بخرد كه مالك زمين هم موافقت كرد اما اين اتفاق صورت نگرفت و بعد از آن جريان حكمي از اجراي احكام دادسرا آمد كه تا 30 روز فرصت داريد خود را معرفي كنيد من نيز به دفتر حقوقي سيما فيلم خبر دادم.
فلاح ادامه داد: اما هيچ خبري نشد تا اينكه صاحب زمين پيش من آمد و گفت من حكم تخريب دكور را گرفته ام در نهايت از او خواستم تا حداكثر 10 روز فرصت دهد تا بتوانيم كاري براي اين موضوع انجام دهيم اما مالك زمين قبول نكرد.
وي اظهار داشت: در نهايت بعدظهر روز گذشته باخبر شدم كه مالك زمين به همراه ماموري در محل حضور پيدا كرده و ماشين براي تخريب آنجا نيز برده اند.
فلاح گفت: ماموري كه بر سرزمين رفته بود از آنجا با من تماس گرفت و من از او خواهش كردم تا چند روز ديگر فرصت دهند او نيز اين موضوع را پذيرفت و صورت جلسه اي تنظيم كرد. در نهايت من با آقاي عرب نجفي مدير دفتر حقوقي سازمان صحبت كردم و قرار شد او نيز با مسئولان اين موضوع صحبت كند تا بالاخره تكليف خريد دكور مختارنامه مشخص شود.
اين تهيه كننده با ناراحتي از وضعيت پيش آمده تصريح كرد: تمامي تلاشمان بر اين بود كه اين مجموعه حفظ شود اما تاكنون به نتيجه نرسيده ام و اگر پس از 10 روز نتوانيم مالك زمين را راضي كنيم قطعاً تخريب خواهد شد./ي2
برچسب ها: فلاح ، دکور ، مختارنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.