كارشناس فوتبال كشورمان گفت: بهتر از بازي با لبنان بازي كرديم و بچه ها با غيرت بودند.

ابراهيم آشتياني كارشناس فوتبال كشورمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: تيم ملي فوتبال كشورمان نسبت به بازي قبل مقابل لبنان خيلي بهتر و فراتر بازي كرد.
در بازي ديشب ملي پوشان با دوندگي بي امان در خطوط دفاع و هافبك خوب كار كردند و در نوك حمله قوچان نژاد عملكرد ستوني داشت.
وي ادامه داد: تمام بازيكنان در پست خود موثر و جنگنده بازي مي‌كردند و اجازه هر كاري را به كره اي ها نمي‌دادند و اين مسئله باعث برتري يك بر صفر ما در بازي و رزشگاه آزادي شد.
آشتياني در مورد حمايت هواداران فوتبال در ورزشگاه آزادي گفت: تماشاگران زيادي كه در ورزشگاه آزادي حضور پيدا كرده بودند و در بعضي از اوقات بازي با تشويق بي امان تماشاگران كراه اي كنترل و تمركز خود را از دست مي دادند تشويق هاي هواداران به تيم ملي فوتبال ايران كمك كرد تا بازيكنان صاحب نام كره جنوبي پاس هاي اشتباه به همديگر بدهند.
وي ادامه داد: بايد در بازي هاي بعدي تيم ملي در ورزشگاه آزادي تماشاگران اين گونه ورزشگاه را پر كنند و نفرات تيم ملي را تشويق كنند اين حمايت همه جانبه از مسئولان و مردم بايد كماكان ادامه داشته باشد تا تيم ملي در بازي هاي آينده به جام جهاني صعود كند.
آشتياني تاكيد كرد: كره اي ها در سانتر از جناحين فراتر از انتظار ظاهر شدند در اين ضربات ايستگاهي دو بار تير دروازه ما را به لرزه درآورند كه نفرات ما در مقابل اين توپ ها ضعف داشتيم كه بايد در بازي هاي آينده جلوي اين نقص را بگيريم./آق
برچسب ها: فوتبال ، تیم کره ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار