مرحله دوم توليد تله فيلم " دره شيرهاي سنگي "، با حضور مديركل و اعضاي شوراي معاونين صدا و سيماي مركز چهارمحال و بختياري، در دشت موران جونقان كليدزني شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

اين تله فیلم، به تهیه کنندگی فرزاد علی نژاد و کارگردانی سید مجتبی اسدی پور، با نگاهي به تاريخ و وقايع كوچ ايل بختياري، مبارزات ايل نشينان اين قوم، عليه حكومت ستم شاهي را به تصوير مي كشد. 

"دره شیرهای سنگی" روایتی است از زبان ریحانه که بعد از گذشت چهار دهه، به همراه پسر خود؛ حامد، به دره اي كه زادگاهش در آنجا واقع است، برگشته و روزگار کودکی و مبارزات پدربزرگ خود؛ خدایارخان و پدرش؛ پهلوان حیدر و مادرش؛ گل بهار را علیه رژیم ستمشاهی مرور می کند.

در تله فیلم "دره شیرهای سنگی" كه به مدت یک ماه، پیش تولید داشته، برای اولین بار، از حضور حیواناتی همچون عقاب و خرس هم استفاده شده و پيش بيني مي شود؛ توليد اين تله فيلم، تا پايان فصل پاييز به اتمام برسد.

جعفر دهقان، ولی اله مؤمنی، زهره حمیدی، كاظم افرندنيا، محسن افشانی، سیما خزرآبادی، اشرف شاه حسینی و نرگس مقدسی، از جمله بازیگرانی هستند که در این تله فیلم، به ایفای نقش می پردازند.

ديگر عوامل توليد تله فیلم "دره شیرهای سنگی" عبارتند از: مجری طرح:  بهناز طوغانیان/ ناظر كيفي: ابوالفضل جليلي/ تصويربردار: رضا زينلي/ صدابردار: سعيد بهرامي/ عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: نرگس مقدسی./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.