در پی برگزاری جام باشگاه های دوچرخه سواری کشورمان گفت: در پی برگزاری جام باشگاههای دوچرخه سواری آسیا به میزبانی ایران 1 نماینده (پاول اسکورت) از کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا (UCI) در ایران حاضر می‌شود

اسد هاشم وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در اولین دور از مسابقات کاپ آسیا که به میزبانی کشورمان می‌باشد، 18 داور ایرانی سطح ملی و درجه یک مسلط به زبان انگلیسی می‌باشند در این رقابت ها به داوری می‌پردازند.
هاشم وند در ادامه بیان کرد: با توجه به قوانین داوری بین المللی باید 26 داور در مسابقات آسیایی به قضاوت بپردازند اما مسئولان با تدابیری که اندیشیدند تصمیم گرفتند از هجده داور زبده کشورمان که درمیادینهای بین المللی و لیگ برتر می‌پردازند را در این دور از مسابقات شرکت دهند.
وی در ادامه گفت: برای داوران،‌ دو روز قبل از مسابقات جام باشگاه های آسیا کلاسی با عنوان کارگاهی برگزار می‌کنیم، که در روز آخر کلاس یک مسابقه نمایشی اجرا خواهد شد.
برای ارزیابی سطح فنی داوران که اگر نقص و یا اشکالی در پیست و دستگاه های فتوفنیش وجود داشت تا قبل از مسابقات به رفع مشکلات بپردازیم تا بتوانیم بالاترین سطح اجرایی و داوری را داشته باشیم.
رئیس کمیته داوران خاطر نشان کرد: رکابزنان کشور چین در فاصله 2 روز مانده به آغاز مسابقات در کمپ حضور یافته و تمرینات خود را برای آشنایی بیشتر تا پیست و شرایط جوی آغاز کرده اند و همچنین امروز بعدازظهر آغاز تمرینات رکابزنان کشور مالزی خواهد بود./آق
برچسب ها: اولین ، سطح ، کشورمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.