سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: هرگز در جلسات فرمایشی هم اندیشی فدراسیون شرکت نخواهم کرد تا برخی ها از آن سوء استفاده نکنند.


حسین شمس در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: عذرخواهی کردن من از ترابیان حرفی است که ترابیان از قول خودش صحبت کرده و چنین نیست من طی دوماه گذشته حتی صدای وی را هم نشنیده ام وبه شدت این موضوع را تکذیب می کنم.

وی افزود: به هیچ عنوان در جلسات هم اندیشی فرمایشی فدراسیون شرکت نخواهم کرد برخی ها به دنبال این هستند که با استفاده از اسامی به جلسات خود مشروعیت ببخشند.

وی گفت: خوشبختانه مردم همه چیز را می دانند و این افراد هر روز که می گذرد مشروعیت خود را از دست می دهند، آنها باید پس از بازی های آسیایی از فوتسال جدا می شدند اما همچنان در جای خود مانده اند.

شمس تصریح کرد: کارشناسانی که در جلسه فنی فدراسیون شرکت کرده بودند همگی از خودشان هستند و کسانی بودند که فدراسیون برای آنها تیم پیدا می کند ویا پیدا خواهد کرد.
آنها به دروغگویی خود را ادامه می‌دهد و حتی در مورد خسوس هم دروغ می‌گویند.
وی افزود: خسوس نزدیک به هشت سالی است که تیم ندارد و معلوم نیست لقب پروفسور از کجا آمده است، خسوس به دنبال جام های کوچکی است تا دور نماند، هیچ گاه درجلسات هم اندیشی شرکت نمی‌کنم، مسئولان باید به فکر این باشند که سرمربی در کار باشگاه ها دخالت نکند.
شمی گفت:‌ دعوت از بازیکنان مختلف باشگاهی بحث برانگیز است و از باشگاهی خاص هفت بازیکن واز دیگری یک نفردعوت شده است، این موضوع به اتفاقات پس از جام جهانی مشخص می‌شود.
وی در خصوص وحید شمسایی افزود: گفته بودم به دلیل ارزشهای شمسایی و نیز اعتباری که وی به تیم ملی می‌بخشد باید شمسایی را به تیم ملی بازگرداند اما گناه شمسایی نابخشوده بوده که از خط قرمز فوتسال ایران عبور کرده و در مورد ترابیان صحبت کرده است ./ق

برچسب ها: شمس ، مشروعیت ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار