مدیر سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران گفت: پذیرش پنجمین دوره تربیت مدرس حوزه های علمیه خواهران از ششم آبان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام محدث افزود: پذیرش این دوره منحصر به طلاب فارغ‌التحصیل دوره عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در مناطقی است که با کمبود استاد مواجه هستند یا به مدارس علمیه سطح سه(کارشناسی ارشد) یا رشته مورد نظر دسترسی ندارند.

وی پذیرش دوره جاری را مختص رشته‌های کلام اسلامی،‌ فلسفه اسلامی و مطالعات اسلامی زنان دانست و اظهار کرد: ‌پذیرش برای رشته کلام اسلامی از همه استان‌ها به استثنای استان‌های قم، اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان، تهران، خوزستان، گلستان و همدان، رشته فلسفه اسلامی از همه استان‌ها به استثنای استان‌های قم و اصفهان و رشته مطالعات اسلامی زنان از همه استان‌ها به استثنای استان قم صورت می‌پذیرد.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: داوطلبان دوره تربیت مدرس به میزان چهار نیمسال از دروس تخصصی به انضمام حداقل 15 واحد مهارت‌های مرتبط با تدریس را در مرکز تربیت مدرس می‌گذرانند و سایر دروس این دسته از داوطلبان در شهر محل سکونت یا نزدیک‌ترین شهری که مدرسه علمیه سطح سه دارد به صورت حضوری، نیمه‌حضوری یا غیرحضوری ارائه می‌شود./س

برچسب ها: قم ، پذیرش ، حوزه ، خواهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.