تبریز/

برگزاری جشنواره شهید رجایی در تبریز

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی گفت: جشنواره شهید رجائی با چند ماه تاخیر در روز دهم آبان ماه آینده در تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، حاجی خیاط  در گفتگو با خبرنگاران افزود: این جشنواره که قرار بود در شهریور ماه گذشته برگزار شود به دلیل وقوع زلزله در منطقه ارسباران به آبان ماه موکول شد.

وی گفت: در این جشنواره 20 دستگاه برتر اجرائی استان در بخش های مختلف و گروه های متفاوت معرفی و از آنها تجلیل می شود.

حاجی خیاط با بیان اینکه رتبه بندی دستگاه های اجرایی استان براساس شاخص های عمومی و اختصاصی انجام شده است، اظهار کرد: در هر یک از بخش های مزبور ادارات، سازمان ها و نهادهای موفق تجلیل می شوند.

وی گفت: بر پایه ارزیابی های انجام شده توسط دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری، اداره کل مدیریت خدمات درمانی تامین اجتماعی استان به عنوان دستگاه برتر استانی برگزیده شده و به عنوان نماینده آذربایجان شرقی در جشنواره سراسری شهید رجائی حضور خواهد یافت.

حاجی خیاط اضافه کرد: در این ارزیابی ها سازمان امور اقتصادی و دارایی در رده دوم قرار گرفت.

میزان رضایت از دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی 78 درصد است.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی در ادامه گفت: براساس ارزیابی و نظرسنجی های صورت گرفته میزان رضایت از دستگاه های اجرایی استان 78 درصد است.

حاجی خیاط افزود: این نظرسنجی در قالب 20 هزار حجم نمونه در تمام شهرستان های 20 گانه استان و از 981 واحد و شعبات اداری انجام شده است.

وی با بیان این که از مجموع سوال شوندگان در این نظرسنجی 76 درصد را مردان و 24 درصد را بانوان شامل می شدند، از وجود هشت درصد بیسواد در این نظرسنجی خبر داد.

حاجی خیاط با بیان اینکه طرح نظرسنجی از نحوه خدمات رسانی به مردم و طرح تکریم ارباب رجوع از سال 1382 در استان شروع شده است، اظهارکرد: میزان رضایت مردم از دستگاه های اجرایی استان دراین سال حدود 62 درصد بوده که در سال 90 این رقم به 78 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: این نظرسنجی در قالب چهار قسمت اطلاع رسانی، اعتماد عمومی، تجهیزات و فضاهای فیزیکی ادارات و نوع رفتار کارکنان جمع بندی شده که به ترتیب 76.5 درصد، 78.1 درصد، 76 درصد و 80.77 درصد رضایت مردم را به ثبت رساند.

حاجی خیاط درباره رتبه بندی شهرستانی میزان رضایت مردم از دستگاه های اجرایی استان نیز گفت: در این رتبه بندی شهرستان شبستر با 83.8 درصد در رده نخست و شهرستان های هشترود با 82.79 درصد و آذرشهر با 82.77 درصد در جایگاه ها دوم و سوم قرار گرفته اند.

وی رتبه دستگاه های اجرایی شهرستان تبریز در زمینه رضایت مردم در میان 20 شهرستان آذربایجان شرقی را هفدهم اعلام کرد.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری آذربایجان شرقی گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان تبریز توانسته اند 74 درصد رضایت مردم را جلب کنند/س

برچسب ها: برگزاری ، شهید ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.