رييس کلانتري 137 نصر از دستگيري يک سارق لوازم خودرو با چهار فقره سرقت در پارکينگ يک بيمارستان خبر داد و گفت: اين متهم سعي داشت با ارايه نشاني غلط ماموران را گمراه کند اما موفق نشد.

  به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ پرويز حسني فر، ،  ضمن تشريح جزييات دستگيري يک سارق لوازم داخلي خودرو در محدوده پارکينگ يک بيمارستان، گفت:" اين متهم تا کنون به چهار فقره سرقت اعتراف کرده است.
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" شب گذشته ماموران گشت انتظامي اين کلانتري هنگام گشتزني در محدوده يکي از بيمارستان هاي اين محدوده بودند که متوجه حرکات و رفتارهاي مشکوک فردي که سعي داشت در تاريکي شب خود را پنهان کند، شده و براي بررسي موضوع از او خواستند که در خصوص حضورش توضيحاتي ارايه دهد.
وي افزود:" اين فرد به جاي اينکه دستور پليس را عمل کند، پا به فرار گذاشت و سعي کرد با استفاده از تاريکي شب، از دست ماموران فرار کند، که اين امر باعث شد ماموران به تعقيب وي بپردازند و حدوده چند دقيقه بعد درست هنگامي که اين متهم سعي داشت در تاريکي شب ميان خودروها پنهان شود، او را دستگير کرده و به کلانتري منتقل کردند.
سرهنگ حسيني فر تصريح کرد:" متهم به کلانتري منتقل شد اما تحت بازجويي هاي انجام شده در کلانتري اتهامات وارده را رد کرده و گفت برادرش در بيمارستان بستري است و او براي برداشتن چيزي از داخل خودروي خودش به آن پارکينگ آمده است.
کلانتر 137 نصر عنوان داشت:" اين ترفند متهم راه به جايي نبرد و ماموران براي بررسي گفته هاي وي با بيمارستان تماس گرفتند ولي از آنجا که اين فرد دورغ مي گفت، کسي با نام و نشاني که وي ارايه داده بود، در بيمارستان بستري نشده بود، و همين موضوع متهم را بر آن داشت که به جرم خود مبني بر سرقت لوازم داخلي خودرو اعتراف کند.
وي افزود:" متهم اقرار کرد که شب ها ضمن پرسه در خيابان ها و پارکينگ هاي عمومي که نگهبان ندارند، به خودروهايي که از نظر ايمني داراي سيستم مناسبي نبودند، دستبرد زده و تا کنون چهار فقره سرقت لوازم داخلي خودرو، در پرونده اش موجود است.
حسيني فر در ادامه افزود:" قطعات کشف شده به ماموران تجسس تحويل شد تا اقدام به شناسايي مالکان آن کرده و اموال مسروقه را به آنها بازپس دهند./ف
برچسب ها: سارق ، لوازم ، خودرو ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار